[FILM]GSXR1000 vs. Westfield("bil")

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

ATWindsor wrote:
TDK wrote:
NeoN wrote:Godt poeng Atw :wink: de fleste biler opp til 300 000 tar ikke en orginal lettmc på 0-100 :wink: når vi tar i betraktning at vi kjører lovli her til lands.
Tja, vil da si at de fleste nye biler tar 0-100 under 13 sek?
Tror ikke han tenkte på lettmc for å si det slik...
Hehe, tenkte nok ikke på lett nei :) La oss si en GSXR-1000 vet ikke hvor raskt den drar 0-100, 2.8 sekund eller noe? Finnes det engang biler å få kjøpt som gjør det? Men drar du inn svinger så klarer bilen seg bedre. Men det er der den "gjennomsnittlige banen" min kommer inn (i den grad noe sånt finnes), vil tippe du må endel opp i pris også for å være kjappest meg bil der. Så jeg vil si man definitivt får mest moro for pengene på en MC.

OT: Har egentlig bare prøvd en lettsykkel, og må si den var litt daff, var liksom ikke såå mye mer sprut enn i scooteren min (selvsagt akser den jo fortere, men det var liksom ikke den store forskjellen i feeling), men det skal jo sies at dette var en gasnke gammel sak da. En gammel hinda fra 70-tallet eller noe.

AtW
Enig med deg der.

En slik gammel honda er det skjeldent mye futt i. Nå er det heller ikke det i en org. lettmotorsykkel. Men FP er det jo litt fart i de da... 0-100 på ca 7 sek og toppfart på omtrent 170... Er jo greit nok det egentlig...

Skal jo faktisk ha en helt grei bil for å slå den 0-100 tia...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
Post Reply