Look, Look, And Look Again

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Look, Look, And Look Again

Post by NoName »

Slike reklamer skulle jo vært vist på tv, nå som mc sessongen nermer seg!

http://www.metacafe.com/watch/87050/loo ... ook_again/
User avatar
Kriss
Posts: 78
Joined: 31 May 2005 11:28
Location: Skien
Contact:

Post by Kriss »

Word...
Ride the winds of change.
06 GSXR 1000
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

TILTREDES!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Blinde burister :evil:
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Noen gode ideer for hvordan vi skal få denne på norsk TV i vår?
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Beste hadde nok da vært å kontakte Autofil. Har vel en del seere/lesere vil jeg anta.
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

HÄR är en till film från samma kampanj, mer riktad till "oss själva".
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Keihin wrote:Noen gode ideer for hvordan vi skal få denne på norsk TV i vår?
Akkurat denne filmen må nok kjøpes av de som har laget den eller de denne filmen gjelder for.

Slike reklamer kan man "lage selv", men det er prisen for å få det på tv som blir problemet? Hvem skal betale for det?

Man kunne kanskje fått ihop et sammarbeid mellom feks. NMCU, NAF, Statens Veivesen, Tryg Trafikk, Autoriserte Trafikkskolers Landsforbund (ATL), Norsk Caravan Club, Norges Røde Kors, Gjensidige (og andre forsikringsselskaper), Politiet, osv osv...

Men hvor skal man sterte?
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

rerell wrote:HÄR är en till film från samma kampanj, mer riktad till "oss själva".
Den var også meget bra! =D>
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Caution, hidden dip ! Fy faen, sånt er farlig :o Likte det klippet veldig godt, for det er jo så sant så sant.
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Re: Look, Look, And Look Again

Post by Dominator »

NoName wrote:Slike reklamer skulle jo vært vist på tv, nå som mc sessongen nermer seg!

http://www.metacafe.com/watch/87050/loo ... ook_again/
Da jeg var ung og vakker (nå er jeg bare vakker) gikk det hver uke et program som het "trafikkhjørnet" eller noe i den dur på NRK. Jon Herwig Karlsen var programleder. Her var det tester av biler og utstyr og andre temaer omkring trafikk og trafikksikkerhet. Litt senere hadde vi et program på TV2 som het "Grønt lys". Samme opplegg, annen programleder. Nå har vi Autofil, (som jeg digger) men til forskjell fra de andre programmene er det stort sett bare tester av de nyeste og heftigste biler/kjøretøy som gjelder, til glede for alle autofile. Hestekrefter og rundetider er det som gjelder. Trafikk og trafikksikkerhet som sådan virker utdødd som tema på de tv-kanaler jeg ser på ihvertfall. (Mulig trafikmagasinet på svensk TV har bevart noe) Slik som jeg ser det virker det utopisk å få vist denne videoen på norsk TV. Dessverre. :cry: Med mindre noen med cash vil betale for å vise den som reklame...
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

"Trafikkmagasinet" var programtittelen, etter det jeg husker. Men det kan jo være feil. Han vesle "HIHIHHIHIHIIHIIIIIIIIII"-fyren i Autofil er best i små porsjoner på tv. "Live" og over lenger tid blir litt for mye av det gode.........
Var i Hunndalen utenfor Gjøvik, da Autofil-crewet skulle filme riving av et hus. Det måtte fjernes fordi det ligger for nær den nye Rv.4. Da pilte Larsen over skotuppene mine et par ganger. Jeg er ikke spesiellt høy ( 1,78 ),men "rager" vel et hode høyere enn han. Hadde bare med mobilen å ta bilde med,siden jeg egentlig var på jobb. Men her er kåken med Autofil-HiLux og -Civic foran,og en 70 tonns Cat-graver;
Image
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ja fin bil den Autofil Hiluxen... 8)

Dette er forøvrig kampanjevideoen til NMCU.
http://www.nmcu.org/av/ulykker_bil_mc.mpg

Når dere nå er inne på nettsiden til NMCU, så ta en titt på linkene deres å se hvem NMCU linker til :wink:

og det var ikke jeg som sa mc-forumet nå...
Post Reply