Sjekk hva jeg så på Tyrigrava idag

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 06 Nov 2008 20:24, edited 1 time in total.
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Norris wrote:Når har mc politi noen gang hilst på oss?ikke så lenge jeg har kjørt i allefall
Har du forsøkt å hilse da?
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Larz1 wrote:
Banditbiker wrote:Det aller tøffeste med det hadde vært at det gikk med en helvetes masse unødvendige skattekroner for å sette dem i stand igjen.
Så betaler ikke jeg skatt da :P
:roll:

Enig med Desmo og Banditbiker... folk som finner ustyrtelig glede av å høre om folk som gjør hærverk på politibiler må enten være småkriminelle eller bare mindre begavet. Eller begge deler kanskje.

Om jeg skulle jobbet som MC-politi ville ikke jeg heller hilst på alle og enhver på to hjul. Sitter du på en MC-sal 8 timer om dagen og skal følge med på trafikk og radiosamband bør du slippe å sitte og veive med venstrehånda i tillegg. Det er nå min mening. :!:
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Banditbiker wrote:Det aller tøffeste med det hadde vært at det gikk med en helvetes masse unødvendige skattekroner for å sette dem i stand igjen.
Det tøffeste hadde vært om de hadde sendt regningen til de som kommer med sånne kommentarer....

EDIT: :roll: :)
Last edited by FemIce on 27 Apr 2006 20:48, edited 3 times in total.
Norris
Posts: 153
Joined: 16 May 2005 15:59
Location: oslo

Post by Norris »

FemIce wrote:
Banditbiker wrote:Det aller tøffeste med det hadde vært at det gikk med en helvetes masse unødvendige skattekroner for å sette dem i stand igjen.
Det tøffeste hadde vært om de hadde sendt regningen til de som kommer med sånne kommentarer....
så seriøse folk er her a! :shock: IRONI!!!!!
2001 vRak6
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 06 Nov 2008 20:27, edited 1 time in total.
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Dominator wrote:
Larz1 wrote:
Banditbiker wrote:Det aller tøffeste med det hadde vært at det gikk med en helvetes masse unødvendige skattekroner for å sette dem i stand igjen.
Så betaler ikke jeg skatt da :P
:roll:

Enig med Desmo og Banditbiker... folk som finner ustyrtelig glede av å høre om folk som gjør hærverk på politibiler må enten være småkriminelle eller bare mindre begavet. Eller begge deler kanskje.

Om jeg skulle jobbet som MC-politi ville ikke jeg heller hilst på alle og enhver på to hjul. Sitter du på en MC-sal 8 timer om dagen og skal følge med på trafikk og radiosamband bør du slippe å sitte og veive med venstrehånda i tillegg. Det er nå min mening. :!:
Var vel mer ment som en spøk fra min side hvertfall :wink:
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

Klassisk eksempel på hvor lett det er å bli misforstått på tekstbaserte fora.

Larz1 har her i henhold til god netiquette brukt smileys for å få fram ironien/spøken, så dere som har fått "sure oppstøt" her har etter min mening skutt fra hofta.

Lurt å lese gjennom ting en ekstra gang og også sitt eget svar før man poster slikt. Føler man seg "opprørt" idet man skal poste bør man absolutt vente 5 minutter og revurdere før man trykker på knappen.

Dette er kun ment som vennlige råd, prøver _ikke_ å starte noen "flame war" ;)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Hadde ikke jeg betalt skatt hadde jeg også brukt smileys!! :wink:
User avatar
FemIce
Posts: 521
Joined: 27 Nov 2005 12:25
MC: Lille-V, 2004 mod
Location: Oslo-området
Contact:

Post by FemIce »

Norris wrote:
FemIce wrote:
Banditbiker wrote:Det aller tøffeste med det hadde vært at det gikk med en helvetes masse unødvendige skattekroner for å sette dem i stand igjen.
Det tøffeste hadde vært om de hadde sendt regningen til de som kommer med sånne kommentarer....
så seriøse folk er her a! :shock: IRONI!!!!!
Ikke smileys i den ene, ikke smileys i den andre....
Bare det vanlige språkets ... som lar setningen henge i lufta
(... bryter av en setning eller et ord = lar det "henge" i lufta )
Her ment som ironi....
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Uansett, herverk på hva som helst syntes jeg er totalt unødvendig. Folk kan få lov til å mene så mye dem vil, men la det nå bli med meningen. Selvom jeg til tider ikke er helt enig med ting som skjer her i samfunnet, så drar jeg ikke frem balltreet og slår vilt rundt meg :)
User avatar
Larz1
Posts: 298
Joined: 23 May 2005 18:18
MC: Honda XR 125
Location: Gran (Oppland)

Post by Larz1 »

Enig, så håper ikke så alt for mange tar spøken min på alvor :wink:
Kunne aldri tenke meg å gjøre sånt i "real-life", bare så dere veit det! :D
Bestod oppkjøring 18 juni - 2007!

Honda XR 125
Post Reply