Noen bilder fra Vårmønstringen i Bergen idag

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Desmo wrote:V-Max'en var spesiell,og litt fin. Men skiltplasseringa var helt "blo'trimma moped". Er det sånn at dem som plasserer skiltene sine på den måten, generelt er råkjørere som ikke vil ta følgene av sine handlinger?
Kanske det, men skulle han inte få vissa problem med att skylten tog i däcket om den var vinklad rakt neråt?
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kunne jo laget en alu-brakett som flyttet skiltet litt lenger bak, og vinklet det mer ned,vet du rerell. :wink:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
rerell
Posts: 1321
Joined: 26 Apr 2005 08:02

Post by rerell »

Ja det kunde man ju, men hur fint blir det? Jag tror nog att det handlar minst lika mycket om estetik som något annat.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Dekket er vel enten 240 eller 280. Det er ikke Avondekket, så jeg tipper det er Dunlop.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

"Jaaaa. Då ær'e vel Dunlop, a'von!" :roll: :roll:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Må vel minst være 280 hvertfall :? Syntes 240 hørtes litt lite ut. Har jo sett 300 dekk og 400 dekk på chopperbygg, men over 300 er det helt sikkert ikke. Mulig litt under, men 240... hmm :D
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

Jeg skrev for en haug med poster siden at det var 280. Gubben sjekket nemlig det.

Ang skilt, jeg ser verre plasseringer. Innunder bakskjermen er et veldig pop sted på en del R-sykler, vinklet innover, slik at det kun er leselig om man sitter på huk...

Med V-Maxen synes jeg ikke man kunne gjort det så mye annerledes uten å skygge for bakhjulet til ørti tusen. Skilt på siden, slik en del Harleyer har, ser i mine øyne ganske teit ut...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

men hva er lovlig med plassering av skiltet? lå bak en R sykkel her om dagen med skiltet inne i skjermen.. hva sier polti til dette?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

2000kr i bot om de ikke er hyggelige og kun gir deg advarsel.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

så det skal stå på orginal plass? hva om dette legges på orginal plass men tiltes opp da? eller må det kunne sees fra bilen bak?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Scotch
Posts: 1170
Joined: 30 Apr 2005 11:42
Location: Stavanger

Post by Scotch »

Fete sykler :wink:
Image

Kawasaki Eliminator 99mod 125ccm
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Post by Den Røde Fare »

Det må kunne sees!

Man kan få dispensasjon til å flytte det ned til venstre, men helst skal det stå i senter. Og skiltlys er påbudt. På V-maxen er det kanskje litt i grenseland mht tiltingen på det, men å ha det inni bakskjermen, foran bakhjulet....har aldri sett noe skiltlys montert inni der. Og treffer man rette autoriteten og så videre....
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Post Reply