Troe jeg skal parkere ved siden av Toven på HPR, tenk så ren hans sykkel ser ut da :O
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Legger inn KRAV om at du vasker den sykkelen din før vi skal dele hytte
Jada, den blir nok vaska både 1 og 2 ganger før vi skal dele hytte. Skal se om jeg får handla meg noe såpe til skumkanonen i morgen så blir den nok finere å se til.
JK95 wrote:Det morsomme er at Toven's sykkel ble jo faktisk skitten på forrige HPR
Husker da vi kjørte ned den gjørmeveien til det dærre museumet, eller hva det var. Mener å huske jeg så angsten i ansiktet på Toven da han parkerte og så hvor skitten mopeden hadde blitt. Hjalp sikkert ikke på at han innså at han måtte ut igjen samme veien
JK95 wrote:Det morsomme er at Toven's sykkel ble jo faktisk skitten på forrige HPR
Husker da vi kjørte ned den gjørmeveien til det dærre museumet, eller hva det var. Mener å huske jeg så angsten i ansiktet på Toven da han parkerte og så hvor skitten mopeden hadde blitt. Hjalp sikkert ikke på at han innså at han måtte ut igjen samme veien
Henta denne på 8/4. Min første sykkel, en Fzs 600 2002 gått 26k km.
Har allerede bestilt nye speil og led-blinklys med relè.
Neste på lista blir et nytt baklys.
Vurderer også å kjøpe et touring-glass for langturer. Er 190cm og får vinden rett i kassa, ellers er sykkelen god å sitte på mtp høyde.