Film med diggbar sang

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: Film med diggbar sang

Post by R6-freak »

Til alle dere som sitter å sier at de suger så jævlig osv, få se at dere legger ut en video av dere der dere gjør det så mye bedre en de/han der?!!?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Film med diggbar sang

Post by EvenDeven »

Har ikke sagt at han sugde jeg, klarer ikke det der selv.. har heller ikke prøvd på det :P


Men man kan vente med å legge ut en film til mann blir skikkelig dreven på det der, da er det så mye morsommere å se på ;)
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
Gixxerman

Re: Film med diggbar sang

Post by Gixxerman »

NSR-freak wrote:Til alle dere som sitter å sier at de suger så jævlig osv, få se at dere legger ut en video av dere der dere gjør det så mye bedre en de/han der?!!?
Hehe, saken er vel at man legger ikke ut video av seg selv om man skjønner at ingen er interessert i å se på og/eller ler av det. Hadde jeg lagt ut video av meg som drar litt på hjulet så tviler jeg på at noen ikke hadde sett amatørwheelies før. Derfor lager jeg ikke video og legger ut på nett heller :)
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Film med diggbar sang

Post by Chris »

Må si meg enig med Gixxer her, selvklart kan man lage video og vise den litt rundt. Men om man legger den ut på et så stort og bredt nettsted som youtube, så må man rett og slett forvente refs og latter.
Alle har sett det der, bare med større sykler og raksere tempo, ikke minst bedre kvalitet.

Derimot tankcam og film av en koselig tur vil jeg si aldri slår feil egentlig. Så sant personen ikke står i kø, ved ettermiddagsrushet.
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
Post Reply