Kriston wrote:MV Augusta er italiensk.
Mv Agusta.
Kriston wrote:MV Augusta er italiensk.
Takk for rettelsen.Furre wrote:Kriston wrote:MV Augusta er italiensk.
Mv Agusta.
carboy wrote:Litt større bilde kanskje, eller kanskje vi blir skuffet
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk nei da, japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler. utseende er smak og behagIImilleniumII wrote:carboy wrote:Litt større bilde kanskje, eller kanskje vi blir skuffet
Hvis du trykker på bilde blir det større.
Kan ikke påstå at CBR'en har blitt penere med årene dacarboy wrote:Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk nei da, japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler. utseende er smak og behagIImilleniumII wrote:carboy wrote:Litt større bilde kanskje, eller kanskje vi blir skuffet
Hvis du trykker på bilde blir det større.
Vennligst forklar meg hva du mener med kjøreegenskaper og hvorfor desse er bedre på italienske motorsykler?carboy wrote:
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler
vel.. en italiener av typen duc / aprilia er ofte påkostet med öhlinsdempere etc.. men sykkelen koster jo dertil 100 lapper ekstra.. kost på en "vanlig" japse 100 lapper og se hva forskjellen er da...speedy gonzales 2 wrote:Vennligst forklar meg hva du mener med kjøreegenskaper og hvorfor desse er bedre på italienske motorsykler?carboy wrote:
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler
Kan du ikke bare prøve en Italiener da, mer behøver jeg ikke sispeedy gonzales 2 wrote:Vennligst forklar meg hva du mener med kjøreegenskaper og hvorfor desse er bedre på italienske motorsykler?carboy wrote:
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler
Takk for infoenRH racing wrote:vel.. en italiener av typen duc / aprilia er ofte påkostet med öhlinsdempere etc.. men sykkelen koster jo dertil 100 lapper ekstra.. kost på en "vanlig" japse 100 lapper og se hva forskjellen er da...speedy gonzales 2 wrote:Vennligst forklar meg hva du mener med kjøreegenskaper og hvorfor desse er bedre på italienske motorsykler?carboy wrote:
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler
Tviler meget sterkt på (med mindre du kjører mye bane da) at DU merker forskjell fra en japse til en italiener, så å si at eg "bare" kan prøve en italiener så merker eg forskjell er horeshitcarboy wrote:Kan du ikke bare prøve en Italiener da, mer behøver jeg ikke sispeedy gonzales 2 wrote:Vennligst forklar meg hva du mener med kjøreegenskaper og hvorfor desse er bedre på italienske motorsykler?carboy wrote:
Et god eksempel på hvor smart man blir av og kjøre italiensk japse er vell ikke akkurat noe dårligere, sellom de ikke slår kjøreegenskapene til italienske sykkler