Det var ein gong ein strøken 94' Suzuki RGV 250 vj22.
Det var og ein gong ein fin 15 April morgon i 2004 søskenbarnet mitt var på veg til arbeid med sykkelen på prøveskilt. Etter 2år med problem med selgar og å få tak i papirer på sykkelen (import frå Tyskland). Var endelig allt i orden, og han skulle levera sykkelen på biltilsynet i lunch pausen.
Men eit nedsenka kummalok slo styret ut av hendene på han, og han køyrde rett i kanten på ein betongmur. Han klemte seg fast til sykkelen og hang på heilt til hoftene og bensintanken gav etter. Då blei han kasta 20m og landa i ei grøft. Han fekk fram mobil telefonen og ringte til kjærasten, og gav beskjed om at han hadde krasja og hadde ildt i beina. Mens han satt i telefonen høyrde kjærasten i andre enden at ambulansen allerede var på veg.
Eg huksar ikkje kor mange gonger han vart opperert eller kor mange plassar han knekte beina, meinar det var 4 operasjonar og 13 beinbrudd. Beina i hofta var REVNE i to. Bensintanken er trykt inn på toppen av at han klemte seg fast! Han var nær døden fleire gonger under operasjonane pga blod tap.
Men på grunn av ekstremt pågangsmot og viljestyrke er han i dag oppe å går, jobbar fulltid og er far til ei fantastisk jenta på snart 4år og ein liten tasseladd på 1 og eit halvt.
Thea, dattera, vart fødd 2månedar før ulykka skjedde. Han gjekk altså glipp av 2-3månedar av oppveksten hennas mens han låg på sjukehuset.
Dei som ikkje er klar over skadane, har ikkje sjangs å sjå at for 3 og eit halvt år sidan låg han med 13(litt usikker) beinbrudd og nær døden. Einaste ein kan sjå er at når han går i nedoverbakkar haltar han sidan han manglar kneskål og foten sklir fram.
Eg er veldig stolt over å ha eit sånt søskenbarn, som takla smertene og sto på når han virkelig måtte det. Han kunne og er forsovidt i dag totalt uføre, men pga viljestyrken og motet hans so står han på 8timar om dagen som mekanikar.
Eg synest det er heilt fantastisk av ein person å klare det, og er virkelig glad me fortsatt har Geir Ove i familien.
Her står sykkelen fremst og banesykkelen bakerst. Ein dag vill han bygga oppigjen sykkelen og få skilt på han, om ikkje ramma er heilt øydelagt. (ser faktisk lovandes ut).
Sjølv om det ser svart ut, er det somregel alltid eit lys og håp i andre enden av tunellen. Berre ikkje gje opp!
Eit trist syn!
- Jeanette
- Administrator
- Posts: 7496
- Joined: 05 Sep 2006 19:45
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Re: Eit trist syn!
En viktig avslutning der - ikke gi opp!
- maelling
- Posts: 1403
- Joined: 12 Jul 2007 17:21
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
- Contact:
Re: Eit trist syn!
13 beinbrudd! Scooteren min så omtrent like ille ut da jeg dro av på vestlandstur, men heldigvis slapp jeg unna med å brekke 2-3 bein i albuen. Albuen er heldigvis omtrent 100% i dag Jeg kunne like så godt vært død i dag, og flaks gjorde at det gikk så bra som det gikk. Bra kroppen er i stand til å fikse seg selv med litt hjelp fra våre kirurger Livet er skjørt, folkens..
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Re: Eit trist syn!
Er det sånn sykkel jeg tror så hadde en som jobbet hos oss før en sånn en... kom to drag på den sa han...
Gikk temmelig bra...
Bra han kom seg på bena igjen da... ser ut som det har buttet litt...
Gikk temmelig bra...
Bra han kom seg på bena igjen da... ser ut som det har buttet litt...
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002