Tulletråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Tulletråden

Post by maelling »

Chemtrails og The New World Order - Konspirasjonsteori eller virkelighet?

Av mangel av en egen "konspirasjonstråd", lager jeg en her. Jeg samler en del linker over noen teorier som florerer, og de går under navnet "Agenda 2012", "The New World Order". Dette er ting dere kan søke om på nettet, og gjerne google om det. Jeg sier ikke at noe av dette nødvendigvis er sannhet, men dypere man går i dette, jo skumlere blir det. Chemtrails (de hvite stripene dere ser over himmelen om sommeren, også over Oslo), Agenda 2012 (jordens befolkning skal reduseres med 80%), oppdiktet miljøkrise (se sitat fra Al Gore fra The Club of Rome), skapt terrorkrig (tårnene ble felt gjennom kontrollert rivning. Søk om tårn 7 som falt ned 8 timer etter de andre. Ingen stålkonstruksjon har noensinne klappet sammen pga brann) osv. Det kan se ut som et rotete sett med linker, men linkene er bare utgangspunkt for å søke videre om fenomenene. Jeg har samlet noen linker under, så "i lay it out for you to play it out".

Det foregår noe muffens over Norge for tiden som vi bør engasjere oss i. Det kalles Chemtrails! Det er noe som foregår også andre steder i verden. Dere har sett hvite striper etter fly? Striper som går på kryss og tvers ? Det er faktisk noe gift-aktige saker som er der for å endre været i følge noen av teoriene. Dette er noe som foregår muligens i regi av NATO. Engasjer dere! Hva i det huleste er det som foregår på himmelen om sommeren? Jeg har sett det over Oslo selv. Her er her er hva det ser ut som:

http://www.youtube.com/watch?v=y5dyZ7AR55Y

New World Order and the Chemtrails Connection:

http://www.northernresistance.info/nwo-nor.html

"Termen New World Order (NWO) er brukt av mange politikere og kjente personer opp gjennom tidene, og er en generisk term brukt om en verdensomspennende sammensvergelse orkestrert av en ekstremt mektig og innflytelsesrik gruppe av genetisk relaterte individer som inkluderer mange av verdens velstående og viktige mennesker, som de øverste politiske lederene, forretningsverdenens elite, i tillegg til medlemmer av adel og kongefamilier. Deres mål er å skape et globalt samfunn uten nasjonale grenser. En fascistisk verdensomspennede regjering som overgår Hitlers ”tredje rike”."

Se for øvrig også:

http://www.northernresistance.info/
http://oyvinds.trykker.com/2007/04/14/c ... ver-malmo/

"Befolkningen innen NATO-alliansen blir fortsatt sprayet med chemtrails hver eneste dag, og militære innen i “frie” NATO-landene og deres “demokratisk” valgte ledere sin historie er fortsatt at det ikke finnes noe som heter “chemtrails”, til tross for at millioner av mennesker har sett dem, og at det finnes titusenvis av bilder av dem på nettet, og det er også laget mange bra dokumentarer - som f.eks “Clouds of Death” - om chemtrails."

http://www.youtube.com/watch?v=j8NmzfjIkI0&NR=1

Chemtrails over Norge, Sverige og Danmark!

Image

http://www.youtube.com/watch?v=1i-YFSv7i5o

http://www.ethericwarriors.com/ip/viewtopic.php?t=1416

"New Cloud Buster In Norway !

Just got this photo of a Viking made Don Croft style Cloud-buster from a fellow who had bought
seed crystals from me for his cloud buster.

Thank you my Norwegian friends for making and distributing Orgonite in the land of the midnight sun ! "


Norske medlemmer av Bilderberger (søk om hva Bilderberger er for noe på nettet):

http://66.165.147.79/nwo/pubbg_membersl ... earchtype=

Miljøbløffen:

http://parallelnormal.com/2008/07/16/ma ... ke-us-one/

"17 years ago — long before Al Gore told us we were destroying the Earth — a small, extremely powerful group of scientists, diplomats and royals planned their crackdown on the planet’s human population. which they feared were growing mistrustful of their leaders. The plan: to tighten control of the people to such a degree that they will act “as a single nervous system,” with an unwavering faith in their governments and political parties. Today, marketing people are answering the call from that same elite group, the self-appointed Council of the Club of Rome, to launch grassroots campaigns promoting the Council’s “we are one” concept."

"The first global revolution : a report by the Council of the Club of Rome / by Alexander King & Bertrand Schneider" av 1991.
Bokreferanse: http://ask.bibsys.no/ask/action/show?pi ... kid=biblio

Sitat av Al Gore på side 104, kilde: http://forums.myspace.com/t/4076110.asp ... viewthread

"…in searching for a new enemy to unite us, we…"
"…we came up with the idea that pollution, the threat of global warming, water shortages, famine and the like would fit the bill."
"In their totality and in their interactions, these phenomena do constitute a common threat which demands solidarity."
"The real enemy then is humanity itself."

http://www.independent.co.uk/environmen ... 27843.html

"A United Nations report has identified the world's rapidly growing herds of cattle as the greatest threat to the climate, forests and wildlife [...] Livestock are responsible for 18 per cent of the greenhouse gases that cause global warming, more than cars, planes and all other forms of transport put together."

Er alt dette her teorier, eller er det hold i det ? Alle bør gå i dybden! Føy gjerne til nye fakta videre i tråden og diskuter!

Det er for øvrig startet en identisk tråd her: http://www.diskusjon.no/index.php?showt ... ry12458549
Last edited by maelling on 16 Jan 2015 22:26, edited 47 times in total.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Paiwani
Posts: 232
Joined: 07 Mar 2008 21:37
MC: Derbi gpr 125R 2006mod.

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Paiwani »

:shock: har sett fly som har "chemtrails" farende etter seg. Hmmm.
(
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by maelling »

Enda en interessant video om chemtrails, hvor man ser de skrur det på og av:

"Danger In The Sky - The Chemtrail Phenomenon"




"George Hunt:UN UNCED Earth Summit 1992 ". Oppsiktsvekkende!:

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0554799808

Se denne! Her blir "klimakrisen", "finanskrisen" og norges nye frøbank omtalt - i 1992! Er ikke det litt for tidlig ??
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Alas »

Er du alvorlig? Tror du på Chemtrails?

Det er jo bare kondensstriper, noe vi tross alt har visst om en lang lang stund.....
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Keihin »

Det er tydeligvis ikke helt heldig å ha bare én hobby som er begrenset til bare halve året ;-)

Mye bra konspirasjonsteorier å lese om, men akkurat den med kondensstripene er vel den mest desperate jeg noensinne har hørt om :lol:
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by tshansen »

Trådstarter sier ikke noe om at han tror eller ikke på dette. Men han har lagt ut masse linker om folk som tror og deres synspunkt på dette. ;-)

Jeg selv syns det er veldig artig å se en del av disse konspirasjonsteoriene. Noen er helt bak mål, mens andre er vannskeligere å vite hva en skal tro.

Den vanskeligste for meg å tro på er at Pentagon ble truffet av ett fly! under 9/11 hullet i veggen, hvor dypt det er, hvor lite vrakrester der er. Ingen lyktestolper på veien før pentagon er trugget, for ikke snakke om plena (gresset) rett før hullet er helt inntakt ;-)

Bare å spekulere folkens. =D>
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by FV »

Var på jobb og seilte nordover med en båt for ett par uker siden. Da vi lå noen mil utenfor Trondheim så var det noen fly som hadde øvelse:

Image

Image
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by ErlingSG »

Vel jeg postet denne i Avisutklipp-tråden. Den tar for seg NWO og en del andre konspirasjonsteorier. Jeg syns det var intresang lesning, og jeg ble litt paranoid selv om jeg har vanskelig for å tro på det som står der.
Politiker avslører kynisk maktelite i Norge

Om NWO står det blant annet at de har som mål å redusere verdens befolkning til et nivå hvor hvert enkelt menneske kan kartlegges og holdes styr på. :lol:
thomasgsxr
Posts: 257
Joined: 08 Mar 2008 11:59
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f
Location: Oslo/Fredrikstad

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by thomasgsxr »

ble nå veldig fascinert når jeg gikk litt under huden på hele 9/11 saken jeg.
http://www.letsroll911.org
Ikke umulig at det var et springbrett for å dra inn til irak skyte litt vilt rundt seg og hente olje.
begge WTC byggene hadde jo blitt pålagt om å sanere asbesten de hadde, noe som ville koste enormt mye.
men nok om det, kjører du på ring3 i oslo så ser man at noen har skrevet "se opp for chemtrails" f.eks på brynstunnellen sørgående retning.
skjønte ikke hva det var snakk om før nå jeg så takker for det.

men det er jo snakk om er jo at den 21 desember 2012 så legger det seg et støvlag rundt hele jorda og bla bla bla.
http://www.lofotpyramiden.com/maya.htm <-- står mer her.
sier jo også det at maya indianerne har mye rett i hva som har skjedd med verden, vi skulle få se tegn slik som frosker med 5 bein osv.

gjeeesp, er jo ikke så lenge til det her da så vi får se :?
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Dominator »

LordShaft wrote:Trådstarter sier ikke noe om at han tror eller ikke på dette. Men han har lagt ut masse linker om folk som tror og deres synspunkt på dette. ;-)

Jeg selv syns det er veldig artig å se en del av disse konspirasjonsteoriene. Noen er helt bak mål, mens andre er vannskeligere å vite hva en skal tro.

Den vanskeligste for meg å tro på er at Pentagon ble truffet av ett fly! under 9/11 hullet i veggen, hvor dypt det er, hvor lite vrakrester der er. Ingen lyktestolper på veien før pentagon er trugget, for ikke snakke om plena (gresset) rett før hullet er helt inntakt ;-)

Bare å spekulere folkens. =D>
På Discovery Channel har det gått et program som handler om flyet som traff Pentagon. At plena foran Pentagon var intakt er vel knapt noe sannhetsbevis for at det ikke var noe fly? Tror det ble vist bilder av noen biler med skader på taket som sto foran bygningen. Flightrecorderen viste at hastigheten i kollisjonsøyeblikket var ca. 550 km/t. At bygningen ikke ble påført større skader skyldtes visstnok en omfattende restaurering/forsterkning i senere tid. De som påstår at det ikke kunne vært et fly bør jo i såfall ha en god forklaring på hvor det ble av Jumbojeten og alle passasjerene på flight 77? Det eksisterer et opptak fra et overvåkningskamera utenfor Pentagon som kun viser en eksplosjon. Men 550km/t tilsvarer mer enn 150 m/s. Sannsynligheten for å få tatt bilde av flyet med et standard overvåkningskamera er nok temmelig nærme null.
User avatar
maelling
Posts: 1403
Joined: 12 Jul 2007 17:21
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)
Location: Asker
Contact:

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by maelling »

Her er en viss professor Stephen Jones som mener å ha forklaring på hvordan bygning nummer 7 datt ned flere timer etter de andre, uten at bygningen ble truffet av noe:



Løsningen virker ganske smart i allefall: "thermite". Ellers finnes det en del videoer av de to store tårnene, der det ser ut som ladninger går av mens de klapper nedover, sammen med lydsamples som fanger opp disse små eksplosjonene. Youtube har nok av filmer som er interessante om man arbeider med andre teorier.
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Galilee »

.....og da tar jeg på meg aluminiumsfoliehatten min.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Baron von Waffel »

Husk at også paranoide kan bli forfulgt :lol:
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
thomasgsxr
Posts: 257
Joined: 08 Mar 2008 11:59
MC: Ingen
Tidligere: Gsxr 750, Gsx 600 f
Location: Oslo/Fredrikstad

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by thomasgsxr »

leste noe om at den motoren de fant utenfor pentagon var mye mindre enn den som er på en jumbojet.
og det er klart et overvåkingskamera hadde klart å få med seg ihvertfall konturene av et fly.
men greit nok, kanskje bygningen hadde blitt forsterket i senere tid men det bortforklarer jo ikke hvorfor hullet i veggen er så lite, kan jo tenke deg vingespennet på et slikt fly.
Image

og som thawulf sier om WTC, de fleste har jo fått med seg opptakene til brannfolka som var i bygningen da det skjedde, de sier jo at de hører eksplosjoner.
det er så veldig mye man kan dra frem om det her som er ganske oppsiktsvekkende, ikke noe problem å så tvil hos folk i det hele tatt.
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: The New World Order - konspirasjonsteori eller virkelighet?

Post by Alas »

Pentagon var/er laget av armerte betong søyler. Det er rimelig kraftige saker.

Jeg har sett minst en FE (finite element) analyse som forklarer, i mer eller mindre vitenskapelige termer, hvordan flykroppen kan penetrere veggene, mens vingene blir pulverisert av de armerte betongsøylene.

Problemet er at hvis flyet ikke krasjet i Pentagon, så hvor ble det av og alle folkene? Var det alienvennene til Bush og co. som tok det med seg? De fant dem sikkert ved hjelp av chemtrails......
Post Reply