Biler som har kamreimer eller reimer til oljepumper som ligger i motoroljen.ole m. wrote: 28 Apr 2026 17:11Blir litt nysgjerrig på hva slags biler dette er snakk om, noen som vil røpe det?mekkern wrote: 28 Apr 2026 15:13 Bortsett fra reimene (som er ok hvis du bruker KUN spesifisert olje) så er bilene bra i forhold til mye annet jeg har kjørt.
Hvis det føles godt så kan jeg godt ta skylda for flere havarier-og du trenger ikke begrense det til kun kjøretøy.![]()
![]()
![]()
![]()
Dette skulle være fine greier helt til det ikke var så lurt lengre.
Ecoboost.motorene til ford og noen renault mener jeg - og noen oljepumper hos vw.
I sener tid kalles ecoboost motorer for "Ecoboom" motorer.