Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

Sønnen min med kjærring og tre unger hadde besøk av en kompis i går kveld :thumleft

nå har kompisen fått 14 dagers karantene...mistanke om korona.... :-k :-k
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by voodoodoo »

intruder wrote:Sønnen min med kjærring og tre unger hadde besøk av en kompis i går kveld :thumleft

nå har kompisen fått 14 dagers karantene...mistanke om korona.... :-k :-k
verden har blitt gal.. dette er den største massepsykosen jeg har sett ever... Et virus somfor en stor del gir milde ufarlige symptomer setter hele verdenssamfunnet ut av spill..
Har sjøl vært på kurs i Oslo hele uka og vi fikk aller nådigst dispensasjon til å fullføre...

på toppen av allt så tømmer folk butikkene for dasspapir og sist jeg sjekka var ikke diare blandt symptomene... :-k
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

voodoodoo wrote:
intruder wrote:Sønnen min med kjærring og tre unger hadde besøk av en kompis i går kveld :thumleft

nå har kompisen fått 14 dagers karantene...mistanke om korona.... :-k :-k
verden har blitt gal.. dette er den største massepsykosen jeg har sett ever... Et virus somfor en stor del gir milde ufarlige symptomer setter hele verdenssamfunnet ut av spill..
Har sjøl vært på kurs i Oslo hele uka og vi fikk aller nådigst dispensasjon til å fullføre...

på toppen av allt så tømmer folk butikkene for dasspapir og sist jeg sjekka var ikke diare blandt symptomene... :-k
Folk overser kanskje enkelte symptomer..."""en kan vel anta at noen driter seg ut avenogtell "" :-k
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

voodoodoo wrote: verden har blitt gal.. dette er den største massepsykosen jeg har sett ever... Et virus somfor en stor del gir milde ufarlige symptomer setter hele verdenssamfunnet ut av spill..
Har sjøl vært på kurs i Oslo hele uka og vi fikk aller nådigst dispensasjon til å fullføre...

på toppen av allt så tømmer folk butikkene for dasspapir og sist jeg sjekka var ikke diare blandt symptomene... :-k
Vel, noen ganger er taushet gull, men å kalle dette en massepsykose og et virus som stort sett gir milde ufarlige symptomer er ikke bare feil, men det vitner om holdninger som skremmer meg litt.
At folk hamstrer vitner bare om egoismen som rår i samfunnet og blir belyst i beste sendetid.
Men jeg anbefaler deg i å lese deg litt opp på hva dette faktisk er, hvilke konsekvenser det får for "folk flest" og hvilken ammetåke den vanlige mann/kvinne i gaten er i ferd med å ristes ut av.
Ta dere sammen! [-X
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

Akkurat nå...
Har jeg bestillt settepoteter, og vel hjemme herfra Martin Linge har jeg god tid til fresing og pløying av et jorde, og sette ut poteter.

Ikke mest pga koronautbruddet, men kjenner det kan være greit å kanskje bli litt sjølberga framover.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

voodoodoo wrote:
intruder wrote:Sønnen min med kjærring og tre unger hadde besøk av en kompis i går kveld :thumleft

nå har kompisen fått 14 dagers karantene...mistanke om korona.... :-k :-k
verden har blitt gal.. dette er den største massepsykosen jeg har sett ever... Et virus somfor en stor del gir milde ufarlige symptomer setter hele verdenssamfunnet ut av spill..
Har sjøl vært på kurs i Oslo hele uka og vi fikk aller nådigst dispensasjon til å fullføre...

på toppen av allt så tømmer folk butikkene for dasspapir og sist jeg sjekka var ikke diare blandt symptomene... :-k
Det er sikkert mange som tenker det samme, men jeg tror de fleste av dere vil tenke litt annerledes om denne "galskapen" etter som tiden går.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Jeg sitter nå her på Brekstad. Eneste hamstringen som foregår her blant folket er øl og antibac. Apoteket er fri for antibac, men det er heldigvis ennå godt med øl i hyllene \:D/

Blir interessant å se veien videre. Det snakkes jo om å stenge Gardermoen :-s

Nuvel, forresten jhn, hvordan går det oppe i nord der? Ser jo av nyhende at "hele Finnmarka" er stengt..
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9139
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Tilbake fra en "Nød-proviantrunde" i hovedstaden 8)
Det ble både rein-biffer og bratwurst, så helga er reddet :thumleft
Men efter den søte kløe, kommer den sure svie: Ikke en jævla dassrull å oppdrive :shock:
Åsså nå som det ikke er løv på bjærketrærne engang :-#
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9139
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Kant1 wrote:Akkurat nå...
Har jeg bestillt settepoteter, og vel hjemme herfra Martin Linge har jeg god tid til fresing og pløying av et jorde, og sette ut poteter.

Ikke mest pga koronautbruddet, men kjenner det kan være greit å kanskje bli litt sjølberga framover.
Gardbrukar :shock: =D> \:D/ Jo jeg takker ;-)
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
kvase
Posts: 4033
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Skal hente ei på Gardermoen til tirsdag som kommer fra Spania - blir vel kantene på både meg å hele husstanden etter det- Hun kommer ikke fra ferie opphold men bor der gjennom vinteren på grunn av ME så stillhet og veldig ro er nøklen for hennes tilstand.
Kjører non stop hjem til Arendal med vedkommende. :-k :-#
-
Jøss det var ikke akkurat nå nei
Som en trøst på det så ser jeg på denne da
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
Gulars
Posts: 103
Joined: 09 Nov 2015 11:59
MC: BMW R1200GS

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Gulars »

Jeg er glad jeg har skilt på sykkelen. Tenker på dem som har levert det inn til et nå stengt biltilsyn.......
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Bikeridr wrote:Jeg sitter nå her på Brekstad. Eneste hamstringen som foregår her blant folket er øl og antibac. Apoteket er fri for antibac, men det er heldigvis ennå godt med øl i hyllene \:D/

Blir interessant å se veien videre. Det snakkes jo om å stenge Gardermoen :-s

Nuvel, forresten jhn, hvordan går det oppe i nord der? Ser jo av nyhende at "hele Finnmarka" er stengt..
Jo, her går det fint. Vi har jo vært ille plaga av snevær i vinter ... egentlig siden i høst. 2 - 3 mnd tidligere enn normalt.
Men merkelig har været vært rolig og fint på min side av øya. I dag, 2 - 3 +, vindstille og sol.
Så leser man om karantene og isolerte kommuner ... min kommune har vært avskåret fra omverden sikkert 50 - 60 døgn hittil i år. Bortsett fra de derre jævla turistene som virrer rundt i gatene ... de kommer seg alltid hit uansett vær
Livet går videre i sin vante skjeive gang
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9139
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

jhn wrote:
Bikeridr wrote:Jeg sitter nå her på Brekstad. Eneste hamstringen som foregår her blant folket er øl og antibac. Apoteket er fri for antibac, men det er heldigvis ennå godt med øl i hyllene \:D/

Blir interessant å se veien videre. Det snakkes jo om å stenge Gardermoen :-s

Nuvel, forresten jhn, hvordan går det oppe i nord der? Ser jo av nyhende at "hele Finnmarka" er stengt..
Jo, her går det fint. Vi har jo vært ille plaga av snevær i vinter ... egentlig siden i høst. 2 - 3 mnd tidligere enn normalt.
Men merkelig har været vært rolig og fint på min side av øya. I dag, 2 - 3 +, vindstille og sol.
Så leser man om karantene og isolerte kommuner ... min kommune har vært avskåret fra omverden sikkert 50 - 60 døgn hittil i år. Bortsett fra de derre jævla turistene som virrer rundt i gatene ... de kommer seg alltid hit uansett vær
Livet går videre i sin vante skjeive gang


Har du sørga for nok dassruller JHN :lol: :lol: :lol: :thumleft
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

jhn wrote:... Bortsett fra de derre jævla turistene som virrer rundt i gatene ... de kommer seg alltid hit uansett vær ...
He, he - ja, du får skylde på Hurtigruta ;-)

Men ellers, så går nå livet sing gang her også. Fikk nå ombooket litt billetter så jeg får pendla mellom jobb og hjemme iallefall :thumleft
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

ojda wrote:
jhn wrote:
Bikeridr wrote:Jeg sitter nå her på Brekstad. Eneste hamstringen som foregår her blant folket er øl og antibac. Apoteket er fri for antibac, men det er heldigvis ennå godt med øl i hyllene \:D/

Blir interessant å se veien videre. Det snakkes jo om å stenge Gardermoen :-s

Nuvel, forresten jhn, hvordan går det oppe i nord der? Ser jo av nyhende at "hele Finnmarka" er stengt..
Jo, her går det fint. Vi har jo vært ille plaga av snevær i vinter ... egentlig siden i høst. 2 - 3 mnd tidligere enn normalt.
Men merkelig har været vært rolig og fint på min side av øya. I dag, 2 - 3 +, vindstille og sol.
Så leser man om karantene og isolerte kommuner ... min kommune har vært avskåret fra omverden sikkert 50 - 60 døgn hittil i år. Bortsett fra de derre jævla turistene som virrer rundt i gatene ... de kommer seg alltid hit uansett vær
Livet går videre i sin vante skjeive gang


Har du sørga for nok dassruller JHN :lol: :lol: :lol: :thumleft
Jada, ikkeno problem ... du vet, når det blir fritt for mat blir det også mindre driting
Post Reply