Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Sitter nå vel vitende om at jeg endelig har fått pengene for Thea inn på konto, betalt for Ducatien, og sitter nå på Ebay :-#
User avatar
Moffa
Posts: 261
Joined: 16 Sep 2015 21:48
MC: 2019 - BMW R1250GiSelA Exclusive
Location: Langhus (Ski)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Moffa »

Venter på sporvalg på Rudskogen... Bremsing, elgtest og serpentiner er unnagjort - nå er det bare et lite førermøte, så blir det litt mer moro på banen... Skulle gjerne hatt litt varmere asfalt, men moro blir det læll [emoji12]
Image
ImageImage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Just because God gave you a mouth doesn't mean that you must constantly use it.
Sometimes you have to connect your tongue to your brain before talking!
--------------------------------------------------------------------------------------------------
LocaToWeb
User avatar
Palma
Posts: 4744
Joined: 09 Oct 2015 19:20
MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod.
Location: Tjura
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Palma »

Sitter å fryser og venter på varmejakka :smt120
User avatar
kvase
Posts: 4040
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Hvar her kom hjem nå :roll: det er jeg som har filma dette med mobilkamera
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by hakhap »

Lurer på den faktiske bruksverdien av disse

[youtube][/youtube]
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Nå går dette utstyrs-jaget over alle støvelskaft :shock: ... nå mangler bare fallskjerm og en varmekolbe opp i rassen, så kan man kanskje våge seg ut en tur :-s
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by KliffArne »

jhn wrote:Nå går dette utstyrs-jaget over alle støvelskaft :shock: ... nå mangler bare fallskjerm og en varmekolbe opp i rassen, så kan man kanskje våge seg ut en tur :-s

Har du ikke det?



Nei, helt enig. Tror det er på tide at noen setter disse jævelungene på plass. Kjøpe-kjøpe, det er visst det som gjelder. Kjøre seg en tur på moppen?

Njaaa, får se om det blåser for mye, om det kan bli regn, om saltet er vekk, om dekka holder noen kilometer til, om de er for gamle, oppdatere bloggen min, banke kjærringa. Så mange ting å tenke på.
ArcticTiger
Posts: 2523
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

KliffArne wrote:
jhn wrote:Nå går dette utstyrs-jaget over alle støvelskaft :shock: ... nå mangler bare fallskjerm og en varmekolbe opp i rassen, så kan man kanskje våge seg ut en tur :-s

Har du ikke det?



Nei, helt enig. Tror det er på tide at noen setter disse jævelungene på plass. Kjøpe-kjøpe, det er visst det som gjelder. Kjøre seg en tur på moppen?

Njaaa, får se om det blåser for mye, om det kan bli regn, om saltet er vekk, om dekka holder noen kilometer til, om de er for gamle, oppdatere bloggen min, banke kjærringa. Så mange ting å tenke på.
...åsså må det sjekkes om Ølle er dovent og om Wisskin er passe røyka, om Bennsina er blitt for gammal og om Kniven er skarp nok, om det er gass igjen på bilrema-ræl-gass-bokksen, og om det er nok SnøggDugurd i TåpppBokksen :D
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Det er så godt med et par slike treitabukker som kan minne oss på hva alderdommen bringer [emoji1319][emoji1319] ta dere et kamferdrops gutter :erte
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
tunmag
Posts: 108
Joined: 19 Nov 2015 17:25
MC: Husqvarna 511smr
Kawasaki z750

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tunmag »

Går ikke ann å kjøre tur uten å ha minst 7 sider med skravel og dokumentere det hele med en haug bilder. Pics or it didn't happen er liksom malen idag. Det å bare kjøre seg en tur er helt uaktuelt. Men hva jeg gjør nå? Sitter og kikker på google maps og planlegger kjøretur :lol:
User avatar
mekkern
Posts: 5121
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Nå topper snart vindværet her, så da må jeg forte meg ut nå så jeg kan kjøre på skjeiva... \:D/
Hej då.....
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by jhn »

Nei nei nei [-X mylord ... dette er ikke noen aldersgreie ... galskap kan ramme alle, uavhengig av alder
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Nå har jeg nettop gjort en god gjerning. Jeg kjøpte jo tidligere en Peugot Partner 4x4 med defekt bakaksling. Jeg fikk sjekka det på verksted og fikk levert den tilbake til en "overrasket" selger. Han virka troverdig og sa han hadde sjekket priser dagen etter når jeg skulle levere den. Før jeg var kommet hjem lå den på Finn igjen, til samme pris UTEN å nevne noe om gåen bakaksling. Jeg venta noen dager og holdt meg oppdatert på bilen for å se om han endre noe, neppe. Så at bilen var solgt her en dag og sjekka opp hvem den nye eieren var. Ringte og sendte melding men fikk ikke noe svar, så jeg sendte en melding på Facebook og fikk nettop svar. Som forventet hadde ikke selger nevnt noe om dette til han eller og den nye eieren skal ta kontakt med selgeren igjen i morgen. Prisen på bilen var 25000 og pris for å fikse feilen er 24000. Større tullekuk skal en lete lenge etter, det skal mye til for å synke lengre ned enn å lure folk gang på gang..Fristende å ringe til selgeren å si hva jeg syntes, men skal holde meg klar for nå. :lol:
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Leffy »

Akkurat sett ferdig "Ride Along". Får vel jekke en ny pils og sette på "Ride Along 2" :)
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Leffy »

Trondgv wrote:Nå har jeg nettop gjort en god gjerning. Jeg kjøpte jo tidligere en Peugot Partner 4x4 med defekt bakaksling. Jeg fikk sjekka det på verksted og fikk levert den tilbake til en "overrasket" selger. Han virka troverdig og sa han hadde sjekket priser dagen etter når jeg skulle levere den. Før jeg var kommet hjem lå den på Finn igjen, til samme pris UTEN å nevne noe om gåen bakaksling. Jeg venta noen dager og holdt meg oppdatert på bilen for å se om han endre noe, neppe. Så at bilen var solgt her en dag og sjekka opp hvem den nye eieren var. Ringte og sendte melding men fikk ikke noe svar, så jeg sendte en melding på Facebook og fikk nettop svar. Som forventet hadde ikke selger nevnt noe om dette til han eller og den nye eieren skal ta kontakt med selgeren igjen i morgen. Prisen på bilen var 25000 og pris for å fikse feilen er 24000. Større tullekuk skal en lete lenge etter, det skal mye til for å synke lengre ned enn å lure folk gang på gang..Fristende å ringe til selgeren å si hva jeg syntes, men skal holde meg klar for nå. :lol:
Fy faen. Slike folk.. Er det bare og gjøre en ting med.

Ikke alle som hadde vært som deg heller tror jeg. Det er bra gjort :thumleft
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
Post Reply