Domino wrote: ↑01 May 2023 21:18
Jeg har kommet til enighet med selger, må bare avvente med henting til det blir litt bedre vær. De melder snø til uka.
Det blir en 2011 Triumph Tiger 800 med litt Touratech stæsj. Og litt annet stæsj.
869_1283449557.jpg
Gratulerer med fin sykkel! Blir nok gøy med noe nytt og litt annerledes.
Jeg har kommet til enighet med selger, må bare avvente med henting til det blir litt bedre vær. De melder snø til uka.
Det blir en 2011 Triumph Tiger 800 med litt Touratech stæsj. Og litt annet stæsj.
869_1283449557.jpg
Gratulerer med sykkel som sikkert vil gi deg mange fine turer...
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Akkurat nå fortjener jeg den øllen som er fylt i glasset. Har byttet til nye sommerdekk på vinterbilen, så nå vil den være parkert på lovlige dekk i sommer Byttet bremsevæske i samme slengen, greit å få gjordt når hjul er av og trykkluftslangen er dratt ut likevel. Jeg bruker jo pneumatisk muttertrekker
Sitter ute i solveggen med en sigar og filosoferer.
Fjøsboka spør hele tiden "Hva tenker du på?"
Vel, har dere reflektert over at den aller første som fikk førerkort for motorsykkel ble vurdert av en sensor som selv ikke hadde lappen?
Det er jo nærmest en refleksjon på høyde med høna og egget
Så igjennom noen sider på https://farligeprodukter.no/ ettersom det var en artikkel om Biltema gassovn som ble trukket. Det er Direktoratet for Samfunnssikkerhet og Beredskap som er bak siden.
Nettopp ferdig å oppdatere kartet på en Garmin Zumo 660 som sto på sykkelen jeg nettopp kjøpte. Tviler på at jeg gidder å sitte oppe for å se utfallet av Eurovision- semifinalen.
Fått slengt beina litt høyt på Montebello Camping etter 31 mil med Roadbook på Rally grenseland. Sol fra klar himmel og en knallbra dag.
I morgen venter nye noter og flere mil.
Palma wrote: ↑19 May 2023 17:32
Fått slengt beina litt høyt på Montebello Camping etter 31 mil med Roadbook på Rally grenseland. Sol fra klar himmel og en knallbra dag.
I morgen venter nye noter og flere mil.
Skulle ha vært der, men må ferdigstille leilighet for salg. Mulig jeg rekker en snartur innom i morgen...
Sykkelen står i verkstedet, og burde fått et oljeskift. Luftfilter skal også byttes, før det blir noe grus under hjula på denne igjen.
20230519_184708.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.