Borg wrote: 06 Apr 2026 12:32
@Bikeridr
«Min første MC», mulig den allerede finnes, men hiver du det inn i en egen tråd?
Ok
Fjerne innlegget?
Nei, nei.
Var bare en kjekk utvikling. Om jeg har forstått bikerider sine muligheter, kan han opprette en tråd og flytte innleggene dit. Var bare så kjekt å se litt bilder fra folk var unge at jeg syntes det fortjente sin egen arena
Borg wrote: 06 Apr 2026 12:32
@Bikeridr
«Min første MC», mulig den allerede finnes, men hiver du det inn i en egen tråd?
Ok
Fjerne innlegget?
Nei, nei.
Var bare en kjekk utvikling. Om jeg har forstått bikerider sine muligheter, kan han opprette en tråd og flytte innleggene dit. Var bare så kjekt å se litt bilder fra folk var unge at jeg syntes det fortjente sin egen arena
Trenger ikke underforum for det. Bare å lage en ny tråd i "generelt" med "Første MC". Så kan jeg ev. flytte over poster dit. Mulig det tar noen dager, ds det er passe travelt på jobb for tiden. Snart fritur, da
Sitter og skriver salgsmelding på Stelvio'n. Den gikk til en person som har guzzi fra. Han hadde også en GSA med ekstra felgsett som han ikke brukte mer. Så da tok jeg de som et mellomlegg siden jeg nå har en GS. Tror både jeg og han er fornøyde med kjøpet/salget.
haakeik wrote: 26 Apr 2026 19:02
Sitter og skriver salgsmelding på Stelvio'n. Den gikk til en person som har guzzi fra. Han hadde også en GSA med ekstra felgsett som han ikke brukte mer. Så da tok jeg de som et mellomlegg siden jeg nå har en GS. Tror både jeg og han er fornøyde med kjøpet/salget.
Høres ut som et godt bytte. Er selv iferd med å legge om for å ha noe mer asfaltorienterte dekk, hadde vært så mye enklere med to felgsett. I September blir det å legge på knast igjen
Sitter å venter på tilbakemelding på en sak på jobb, så mens man venter... Så ble det en liten justering på en alternativ rute på en planlagt tur til høsten
Screenshot 2026-04-27 105352.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Akkurat nå, pakker jeg en bag med kjøreutstyr, solbriller og solkrem, jeg har kontroll på pass og Eurosedler, for om en håndfull timer er jeg på flyet mot varmere strøk, skal besøke Enduro Greece igjen, sammen med en gjeng kamerater fra Bergen og Fusa
Værvarselet er slik det skal være, 25ish grader. Hvem vet, kan jo hende dette blir bra
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg: http://www.kant1.no
Akkurat nå kjenner jeg på hvor hardt livet er i oppdrettsbransjen når jeg får kjøre til forlatte plasser med smale svingete veier langs fjorden, i solskinn
20260430_093057.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.