Jompa wrote: 14 Dec 2025 14:51
Jeg vet ikke sikkert om den er oppkalt etter meg,
Hammerfest havn har i alle fall denne båten.
20230401_200837.jpg
Den der har jeg faktisk sett, til kai i Hammerfest

Klart den er oppkallt etter deg.
ashland wrote: 13 Dec 2025 18:20
Det der ser absolutt ikke vondt ut i mørketida @Kant1
Driver å jobber opp tidskonto, så neste år skal det bli noen ekstra uker fri til hyss og mcturer
Neste år, blir året sitt... tror jeg

Trodde igjen at det var NAV som skulle ta hånd om meg, og mitt velbefinnende, men nå går det mot jobb og mer jobb også i 2026. Men turer blir det nok. Og noen treff og arrangementer. Har du noen planer for 2026?
Spiritofwinter wrote: 12 Dec 2025 16:29
Gran Ca står jo faktisk på listen over familieferie plasser å reise, delvis fordi jobben til fruen har leilighet der som vi kan låne. Har hørt at det skal være ganske jamn temperatur der året rundt så det spiller liten rolle om man er der sommer eller vinter
Så da er spørsmålet, hvor har du leid sykkel? Og har du satt sammen en GPX? Eller kjører du bare freestyle?
Kan jo være jeg og jentungen må ta oss en fridag på MC om vi kommer oss nedover på familietur
Jeg leide sykkel hos Canary Ride i Las Palmas by, de har mange sykler, også sånne der som ikke kommer fra Tyskland
Jeg snekra sammen en GPX hjemme før jeg drog, og kjørte den på mobilen, i Locus maps appen. Funka greit det.
Jeg begynner å få litt erfaring med helsereiser etterhvert

Både på 1200, 1250 og nå 1300. For en digg sykkel å danse rundt med på trange canariske bygdeveger
Jeg sa på jobben jeg blir borte ei uke, på opptrening med det skranglete kneet mitt, men jeg var ikke helt tydelig på HVOR jeg hadde tenkt meg

Men nå har jeg kommet meg vel tilbake, og imorgen venter nok en dag i paradis, eller Boliden, som noen kaller det