Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Imageimage sharecertificity.com
Dette ene får duge inntil videre, tatt da jeg viste henne fram til Toven :D
Går jo noe så voldsomt, også så høyt gira da?! :shock: Bruker jo knapt andregir under 60-70 sonene :lol: Et helt ufyselig morro drag fra 4k rpm opp til sperra på 10-11k rpm, spm kun bringer fram smil stoppet ved ørene \:D/
Mer følger ;-)
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4560
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

JK95 wrote:Imageimage sharecertificity.com
Dette ene får duge inntil videre, tatt da jeg viste henne fram til Toven :D
Går jo noe så voldsomt, også så høyt gira da?! :shock: Bruker jo knapt andregir under 60-70 sonene :lol: Et helt ufyselig morro drag fra 4k rpm opp til sperra på 10-11k rpm, spm kun bringer fram smil stoppet ved ørene \:D/
Mer følger ;-)
Gratulerer igjen :thumleft

Står du utenfor Mega på Brekstad?
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Dessverre er nok det der utenfor Brotovet på Stathelle, ligger ann til at sykkelen blir sørpå, da jeg skal rett sørpå neste perm, og det er både kaldt og hvit opp Østerdalen etter min forståelse :(
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

JK95 wrote:Dessverre er nok det der utenfor Brotovet på Stathelle, ligger ann til at sykkelen blir sørpå, da jeg skal rett sørpå neste perm, og det er både kaldt og hvit opp Østerdalen etter min forståelse :(
Der var den ja, nydelig sykkel. Kan tenkes at lyden ikke er helt feil eller. Grattis igjen :thumleft Når blir neste perm da? Jeg tar i så fall turen bort for å se på den da. :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Gratulerer igjen!
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Trondgv wrote:
JK95 wrote:Dessverre er nok det der utenfor Brotovet på Stathelle, ligger ann til at sykkelen blir sørpå, da jeg skal rett sørpå neste perm, og det er både kaldt og hvit opp Østerdalen etter min forståelse :(
Der var den ja, nydelig sykkel. Kan tenkes at lyden ikke er helt feil eller. Grattis igjen :thumleft Når blir neste perm da? Jeg tar i så fall turen bort for å se på den da. :thumleft
Takktakk, er storfornøyd selv \:D/ Lyden av tørrclutch har så mye sjel at det er fantastisk, og i tillegg har du jo brummingen av italiensk twin :twisted:
Kommer nok ned den 12. Mai, og blir sør til helga etter, så er den tredageren jeg prøver å planlegge ;-)
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Leffy »

Det er en herlig følelse med ny sykkel. Grattis igjen :thumleft

-----

Akkurat nå har jeg planta ræva i sofaen etter noen timers grilling med litt folk. Får vel hive klea på vask, fy og den bålrøken setter seg :shock:
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4560
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

"Dessverre" blir vel ikke riktig ord på bomgjetninga mi :)
Bare likna på murveggen der nede ved fergeleiet (over gata) der Esso-stasjonen var. 8)

Uansett, lykke til med nyinnkjøpet. Kan jo hende våre hjulspor krysses en gang.
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1637
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Gratulerer @JK95 med en pen MC.

Selv sitter jeg hjemme hos svigers å venter på at lammesteken som jeg serverer til middag i dag skal bli ferdig (tjene litt svigersønn poeng i dag [emoji6])


Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

JK95 wrote:
Trondgv wrote:
JK95 wrote:Dessverre er nok det der utenfor Brotovet på Stathelle, ligger ann til at sykkelen blir sørpå, da jeg skal rett sørpå neste perm, og det er både kaldt og hvit opp Østerdalen etter min forståelse :(
Der var den ja, nydelig sykkel. Kan tenkes at lyden ikke er helt feil eller. Grattis igjen :thumleft Når blir neste perm da? Jeg tar i så fall turen bort for å se på den da. :thumleft
Takktakk, er storfornøyd selv \:D/ Lyden av tørrclutch har så mye sjel at det er fantastisk, og i tillegg har du jo brummingen av italiensk twin :twisted:
Kommer nok ned den 12. Mai, og blir sør til helga etter, så er den tredageren jeg prøver å planlegge ;-)
Må få deg åpent clutchdeksel også da, når jeg hører den lyden blir i alle fall jeg våt på plasser jeg vanligvis ikke blir våt. :lol: Til den tid er det nok mulig for meg å komme over fjellet og slikt også. Mulig jeg kan hive meg på når du kjører nordover og ta av en eller annen plass så jeg kommer meg hjem.
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Takktakk Spirit :thumleft

@Trondgv: vurderer å bestille, selv om det høres selv med lukket deksel 8)
Ja, skal se vi har soveplass også vi :thumleft Spesielt den turen kan du jo fint bli med noen mil syns jeg :twisted:
ArcticTiger
Posts: 2523
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

Grrrattlere igjen med Rakkkle-sykkern :thumleft Ja de er litt "glupske" i gangen når de bikker 4-5000 rpm :D Pass på Lappen [-X
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

ArcticTiger wrote:Grrrattlere igjen med Rakkkle-sykkern :thumleft Ja de er litt "glupske" i gangen når de bikker 4-5000 rpm :D Pass på Lappen [-X
Takktakk, dette er tøft 8) Skal gjøre mitt beste :-#
Bjerknez

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bjerknez »

Gratulerer med ny sykkel JK95 8)
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Bjerknez wrote:Gratulerer med ny sykkel JK95 8)
Takker 8) Var gildt med mer kubikk :redface
Post Reply