Gammling-tråden.

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

jeg lider av insanity , men det plager meg ikke...Nei hver dag er en fryd fra mårrå til kvæll.......
i dag ble det nok for kjærringa...hu banket hardt i bordet... :smt092
jeg sa kom inn å der sto jaggu n Ola Uteligger , han ville ha en slant til trikken hjem.... :smt048
ArcticTiger
Posts: 2520
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Gammling-tråden.

Post by ArcticTiger »

intruder wrote: 19 Mar 2021 08:56 jeg lider av insanity , men det plager meg ikke...Nei hver dag er en fryd fra mårrå til kvæll.......
i dag ble det nok for kjærringa...hu banket hardt i bordet... :smt092
jeg sa kom inn å der sto jaggu n Ola Uteligger , han ville ha en slant til trikken hjem.... :smt048

Hvor mye ga du han da :-k Håper du ga så det monnet, det ække billig å ta trikken veit du [-X
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

ArcticTiger wrote: 19 Mar 2021 10:33
intruder wrote: 19 Mar 2021 08:56 jeg lider av insanity , men det plager meg ikke...Nei hver dag er en fryd fra mårrå til kvæll.......
i dag ble det nok for kjærringa...hu banket hardt i bordet... :smt092
jeg sa kom inn å der sto jaggu n Ola Uteligger , han ville ha en slant til trikken hjem.... :smt048

Hvor mye ga du han da :-k Håper du ga så det monnet, det ække billig å ta trikken veit du [-X

:smt013 :smt027 ga drittsekken sju sure tær i rævva , fire tomme vinflasker som gir flau smak i kjæften og ba n hilse til :smt097

takk te n rotmo...nå 73 og tørr bak øra
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

intruder wrote: 19 Mar 2021 13:51
ArcticTiger wrote: 19 Mar 2021 10:33
intruder wrote: 19 Mar 2021 08:56 jeg lider av insanity , men det plager meg ikke...Nei hver dag er en fryd fra mårrå til kvæll.......
i dag ble det nok for kjærringa...hu banket hardt i bordet... :smt092
jeg sa kom inn å der sto jaggu n Ola Uteligger , han ville ha en slant til trikken hjem.... :smt048

Hvor mye ga du han da :-k Håper du ga så det monnet, det ække billig å ta trikken veit du [-X

:smt013 :smt027 ga drittsekken sju sure tær i rævva , fire tomme vinflasker som gir flau smak i kjæften , ei jolebokkmaske og ba n hilse til :smt097

takk te n rotmo...nå 73 og tørr bak øra
ArcticTiger
Posts: 2520
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Gammling-tråden.

Post by ArcticTiger »

intruder wrote: 19 Mar 2021 13:51
ArcticTiger wrote: 19 Mar 2021 10:33
intruder wrote: 19 Mar 2021 08:56 jeg lider av insanity , men det plager meg ikke...Nei hver dag er en fryd fra mårrå til kvæll.......
i dag ble det nok for kjærringa...hu banket hardt i bordet... :smt092
jeg sa kom inn å der sto jaggu n Ola Uteligger , han ville ha en slant til trikken hjem.... :smt048

Hvor mye ga du han da :-k Håper du ga så det monnet, det ække billig å ta trikken veit du [-X

:smt013 :smt027 ga drittsekken sju sure tær i rævva , fire tomme vinflasker som gir flau smak i kjæften og ba n hilse til :smt097

takk te n rotmo...nå 73 og tørr bak øra
Det var da veldig uvennlig gjort, Ola Uteligger er jo en Heders-Mann....
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

Nu må eg beretta at eg har gjord fire turer til Leinvangen på ski , sju kilometer kvar veg...
Fysste gongen glømde eg att topplua mi....så gikk eg ein gong for å hente att ho men det glømde eg....trea gongen huska eg att eg hadde gløymd kor ho låg...fjerde gongen gjekk det opp for meg kor ho låg og no er ho heime hjå meg att...... \:D/

Kvifor eg ynskjer dele detta med dykk ?........det hugsar eg ikkje :smt118
Derfor delar eg på Gammlingtråden

takk te n Rotmo :plystre
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Gammling-tråden.

Post by Galilee »

Populær mc jente viser seg å være 50 år gammel mann.

Det bor en ungjente i alle gamle bikere:

Image

Hele historien:
https://www.timesnownews.com/the-buzz/a ... e%20about.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

Er virkelig flesteparten av det norske folk så idrettsinteresserte at de det meste av vinteren sitter med store auer :shock: og ser på skirenn på NRK....ledsaget av overivrige kjeftesmeller...skravla går i ett.... :smt014
nei da er det bedre å legga seg på soffan og prompe....
ellers googjer jeg en god del.... :redface rau i maska av forlegenhet googlet jeg bibelens Onan , grunderen av onanien.......
dæssa som drægen æ faktisk selvopptatte....visste je det itte :---)


takk te n Rotmo
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

Fant ei berte ved navn Mona på Guggell som ikke kjører MC men som sikkert ville gjort lykke innen vår bevegelse.
Hun bringer faktisk den gladnyhet at det har vært blækk fraidei på Polet...masse varer er nedsatt med over 40 kroner pr enhet...
om dekk lurer på åffer ha je i min naivitet tenkt at sjølsagt ha jo stasministern jebbersdagslaget i bakhuggu og la godvilja tell...... :smt116
mæ flere pærrsonligheter over kvota a gett å i dæssi koronatider sputte dom itte i glaset i utide....

i kirkrkretser ha dom visst fløtt klokka før tidlig...menigheta kom einn time før seint å bisskopp Indre--filet snudde seg i grava så Richters skala vart som barne mat å regne... :smt073

takk te n Hans
User avatar
Galilee
Posts: 933
Joined: 16 Oct 2006 21:24
MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Location: Horten

Re: Gammling-tråden.

Post by Galilee »

Hvis noen lurer på om man er gammling:

Du er gammel når du sukker når du setter deg ned, og grynter når du reiser deg opp.

Hvis du bare gjør en av tingene er du halvgammal.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
User avatar
intruder
Posts: 4281
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Gammling-tråden.

Post by intruder »

Galilee wrote: 28 Mar 2021 11:59 Hvis noen lurer på om man er gammling:

Du er gammel når du sukker når du setter deg ned, og grynter når du reiser deg opp.

Hvis du bare gjør en av tingene er du halvgammal.

Helt rektig....men ser je ei :smt061 mæ jur som a Pammella Anderrsen da bli je storøygd...å tenkje på blåsur mjølk.......
Post Reply