Hyggelig trend i MC-salget...

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
RuneMC
Posts: 2017
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Hyggelig trend i MC-salget...

Post by RuneMC »

User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hyggelig trend i MC-salget...

Post by Bikeridr »

Positivt, oppi all driten, ja :)

Økt interesse blant jentene er jo også hyggelig. For de som har sett litt i min meget sporadiske blogg, så har dere kanskje fått med dere at jeg "lånte" meg ei eksosrype på tur i fjor.
Hun stiller til konfirmasjon i år og har allerede kjøpt seg lettsykkel. Begynner øvingen i slutten av april, etter endt trafikalt grunnkurs og er fast bestemt på å ta lappen så snart veiene er bare til neste år når hun fyller 16 :thumleft
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hyggelig trend i MC-salget...

Post by intruder »

MChuset Nydal feirer 50 år....tenk så lenge siden vi Honda 50 gutta raste innom " Engli-værrste " omtrent hver lørdag og maste--
hæinn Per hadde jo kunder fra Oslo som var der med BSA , Triumph , Norton og andre godsaker.. så våre besøk var nok ikke alltid like populært ...
Leste i lokalavisa her om dagen , de hadde alt solgt flere titalls sykler i år !
Grunnet koronaen vil det ikke bli særlig feiring enda...men Almestranderen lover stor fest senere ! :smt033


Dessuten har jeg den gledelige nyhet at han er æresmedlem i endeLarmen MK.....enda en grunn til å slå på stortromma... :smt116 :smt117
Post Reply