Sparebank 1 / DnB = Fremtind forsikring

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Sparebank 1 / DnB = Fremtind forsikring

Post by intruder »

I mine ører skurrer det litt at så store forsikringsaktører har et samarbeid når det kommer til skadeoppgjør ........ :-k

Man er da så flinke til å påpeke egen fortrefellighet ellers \:D/
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Sparebank 1 / DnB = Fremtind forsikring

Post by supermons »

Økonomisk smart å skille ut og slå sammen sånne selskap, men ingen tvil om at de tjener godt på dem!

Vi får bare sørge for å sjekke alle selskap når vi skal forsikre syklene våre sånn at vi får presset prisene der vi kan!
Jonta
Posts: 540
Joined: 07 Aug 2016 01:32
MC: Fant, 96 Cagiva Elefant 750
Santa Lisa ll, 98 Ducati ST2
73 Tempo corvette

Re: Sparebank 1 / DnB = Fremtind forsikring

Post by Jonta »

Hmm, min motpart i krasjen fire uker siden, bruker dette selskapet. Blir spennede å se hvor medgjørlige de er...
Men så langt virker det som om det er mitt selskap (If) som ordner opp, for så igjen kreve regress fra Fremtind.
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Sparebank 1 / DnB = Fremtind forsikring

Post by intruder »

Jonta wrote: 28 Sep 2021 22:20 Hmm, min motpart i krasjen fire uker siden, bruker dette selskapet. Blir spennede å se hvor medgjørlige de er...
Men så langt virker det som om det er mitt selskap (If) som ordner opp, for så igjen kreve regress fra Fremtind.

DnB forsikring og Sparebank 1 forsikring har dannet Fremtind forsikring som behandler skadeoppgjør for dem........
å holde sin sti ren hva skadeoppgjørene angår fikser de vel greit lell får man håpe...
men slike store aktører kunne vel ordnet slikt innen egne fire vegger :-k
Post Reply