Sjølskrytetråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Sjølskrytetråden

Post by intruder »

Selv om vi jo er beskjedne her inne hender det en og annen ufortjent blir utpekt som en skrytepave,så derfor kan vi vel lage en enkel skrytetråd hvor slik usømmelig adferd tas opp på en plass .......
:plystre
Å ta ti lakser på noen uker er ikke mye å skryte av KliffArne,jeg var to dager i Gaula og fikk en \:D/
:smt075 Forresten er jeg ikke så veldig glad i fisk uansett .
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Sjølskrytetråden

Post by KliffArne »

intruder wrote: 12 Aug 2022 10:49 Selv om vi jo er beskjedne her inne hender det en og annen ufortjent blir utpekt som en skrytepave,så derfor kan vi vel lage en enkel skrytetråd hvor slik usømmelig adferd tas opp på en plass .......
:plystre
Å ta ti lakser på noen uker er ikke mye å skryte av KliffArne,jeg var to dager i Gaula og fikk en \:D/
:smt075 Forresten er jeg ikke så veldig glad i fisk uansett .
Godt å se at det ikke bare er jeg som sliter litt med husken. Sjølskrytetråd er det en av allerede her, og Intruder hadde andre posten i den. Ikke at jeg husker det, men søkte det nettopp opp.
Og du, de 10 laksene var bare i den elva, jeg utelot å fortelle om den andre elva. DET ville blitt i overkant skrytete 🎣
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Sjølskrytetråden

Post by Bikeridr »

Det skal være en tråd her. Skal til og med sjølskryte på meg at jeg oppretta den.
Hvis jeg får vettugt internett her oppe i gokk (mye mer gokk enn ytterst uti gokk i Norge), skal jeg rote den frem og flytte over relevante innlegg :thumleft
User avatar
kvase
Posts: 4016
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Sjølskrytetråden

Post by kvase »

Joda har selv skryti på meg at jeg skulle stille på arengemange som blir holdt vært år like oppi Agder fylke her - https://www.werideness.no/ness-3-tiurleiken-2022/
Men fanden røske er ikke lett å håntere skada Enduro folk med smerte helvete når du står i ubekvemme stillinger langt oppi skauen her så i år måtte jeg hive inn håndkle i Røde kors Hjelpekorps - Prolapsen har skylda - Men jeg tar turen opp å beser i lag med mine bare for min del. :thumleft
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Sjølskrytetråden

Post by intruder »

KliffArne wrote: 12 Aug 2022 17:29
intruder wrote: 12 Aug 2022 10:49 Selv om vi jo er beskjedne her inne hender det en og annen ufortjent blir utpekt som en skrytepave,så derfor kan vi vel lage en enkel skrytetråd hvor slik usømmelig adferd tas opp på en plass .......
:plystre
Å ta ti lakser på noen uker er ikke mye å skryte av KliffArne,jeg var to dager i Gaula og fikk en \:D/
:smt075 Forresten er jeg ikke så veldig glad i fisk uansett .
Godt å se at det ikke bare er jeg som sliter litt med husken. Sjølskrytetråd er det en av allerede her, og Intruder hadde andre posten i den. Ikke at jeg husker det, men søkte det nettopp opp.
Og du, de 10 laksene var bare i den elva, jeg utelot å fortelle om den andre elva. DET ville blitt i overkant skrytete 🎣

Fint kliffern...få fart på skrytetråden,og når du blir 70 kan jeg love deg at du knapt kommer tell å huske hva fiskestanga skal brukes til :smt065
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Sjølskrytetråden

Post by KliffArne »

intruder wrote: 13 Aug 2022 14:34

,og når du blir 70 kan jeg love deg at du knapt kommer tell å huske hva fiskestanga skal brukes til :smt065
Og sikkert ikke "laksen" heller🥴
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Sjølskrytetråden

Post by intruder »

Hestkuker sørfra i nordnorske lakseelver og likesinnede i moltemyrene er vel noe av det verste gokkingene vet om...
og du jhn @ at du har kjøpt Sportster betyr ikke automatisk at du har kjøpt katta i sekken så bare kjør på... :smt043 :lol
Post Reply