Hei,
Jeg har oppkjøring på MC (A) om noen måneder og skulle gjern øvelseskjørt så mye som mulig frem til da. Hadde vært veldig takknemlig hvis det er noen i området rundt Drammen (der sykkelen står i dag) som kunne tenke seg å kjøre litt med meg. Har doble L-vester og intercom.
Tusen takk på forhånd.
Tore (Asker, 32 år, Yamaha XJ6 N og alt av ustyr)!
Øvelseskjøring i Lier/Drammen
Re: Øvelseskjøring i Lier/Drammen
Fins en slik gruppe på Facebook
https://www.facebook.com/groups/3139483 ... on/preview
https://www.facebook.com/groups/3139483 ... on/preview
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
- Spiritofwinter
- MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt - Location: Ørsta
Er vel også et par stk her inne på forumet som bor i området og evt kan assistere om det passer seg
Ellers må du gjerne holde oss oppdatert på prosessen og dele din MC hverdag med oss om du føler for det, alltid moro med nye medlemmer, både de som er helt ferske og de som har flere år erfaring
Ellers må du gjerne holde oss oppdatert på prosessen og dele din MC hverdag med oss om du føler for det, alltid moro med nye medlemmer, både de som er helt ferske og de som har flere år erfaring
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Mulig jeg kan få til en tur Lørdag-har bare ikke startet sesong ennå
men får se om jeg får fyret opp en sykkel før helga..
Blir i så fall en tur etter12 på dagen.
Blir i så fall en tur etter12 på dagen.
- JRO
- MC: 2025 BMW R 1300 GS.
2019 Ducati MTS 1260 Enduro.
2016 Ducati MTS 1200 Enduro.
2013 Ducati MTS 1200
1981 Kawasaki KZ 1300 - Location: Kongsberg
Jeg kan også stille opp å øvelseskjøre. Jeg er pensjonist så jeg kan kjøre på dagtid på hverdager. Vet ikke hva slags jobb du har, men har du skift / turnus arbeid så kan jo kanskje kjøring på dagtid være aktuell. Jeg holde til i Kongsberg. 
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Blir dessverre ikke noe med meg Lørdag da det er avsatt en tur til AGM...