Den Store Musikktråden
- Tekumseh
- MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing - Location: Steinkjer
Re: Den Store Musikktråden
Denne passer bra til mitt prosjekt for tiden (Hans Rotmo og Arnsteins - Tempo Lett) @intruder
- Tekumseh
Ja, Rotmo synger snøvlete her som om hele flaska Brandy Spesial er oppdrukket, så det er litt vanskelig å få med seg all teksten
Men etter å ha drukket brandy mens han kjørte Tempo, krasja med et brudefølge, blitt med på brudebilde og havna i seng med brura var vel turen komplett... - Ja med Tempo Lætt
- intruder
- MC: 1993 Yamaha Virago 750
Som han som ble oppringt av Maja som opplyste ham om at " hvis det interesserer deg det ble en gutt ""..heldigvis så gikk det bra til slutt,etter en deilig elskovsnattTekumseh wrote: ↑09 Jul 2023 09:16Ja, Rotmo synger snøvlete her som om hele flaska Brandy Spesial er oppdrukket, så det er litt vanskelig å få med seg all teksten
Men etter å ha drukket brandy mens han kjørte Tempo, krasja med et brudefølge, blitt med på brudebilde og havna i seng med brura var vel turen komplett... - Ja med Tempo Lætt
- Tekumseh
Virri på ditt, virri på datt, virri på fæst i nattintruder wrote: ↑10 Jul 2023 13:04Som han som ble oppringt av Maja som opplyste ham om at " hvis det interesserer deg det ble en gutt ""..heldigvis så gikk det bra til slutt,etter en deilig elskovsnattTekumseh wrote: ↑09 Jul 2023 09:16Ja, Rotmo synger snøvlete her som om hele flaska Brandy Spesial er oppdrukket, så det er litt vanskelig å få med seg all teksten
En plate som låter helt fantastisk på vinyl, men som er helt flat på durøret, jeg skrur opp denne på vinyl, og det er sikkert ingen i blokka som tror at det er meg som spiller noe sånt. Her går det vanligvis i Motorhead
- Tekumseh
Denne hadde jeg kun spilt på storskjerm hvis jeg hørte mye på den
- Tekumseh
Haha, fantastisk Selv om det mye trolig er en orange tights. Tøft cover, som fungerer som det er tenkt
The god and the bad and the zugly, et av landets beste band, straight out of Hadeland
Spoiler
Det er Roky Erickson kveld i kveld, jeg rakk heldigvis å se ham noen ganger i Oslo
Roky var bra, og har nok inspirert "noen", det finnes noen tribute plater. Det er verdt å dykke ned i den lille katalogen som finnes.
Konserten på Øya var veldig bra