Humor

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Brigg wrote: 19 Jun 2025 20:06 Denne er festlig

https://www.adressa.no/debatt/i/wgB5Vn ... er-og-kaos
Ha, ha, ha. Beste jeg har lest på lenge 😂
Måtte jeg vært like munnrapp 😁
User avatar
intruder
Posts: 5109
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Humor

Post by intruder »

Utrolig tenkt og kunne vært artig å sett selgerne... =D>
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Dagens "shower-thought";
Hvis jorda er rund/sfærisk, hvorfor sier vi da "horisont" istedet for "sfærisont"?
Vi oppegående burde jo være konsistent med terminologien 🙃
User avatar
kvase
Posts: 4512
Joined: 04 Oct 2016 10:43

Re: Humor

Post by kvase »

Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
User avatar
intruder
Posts: 5109
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Humor

Post by intruder »

Vits fremført på NRK som nå skaper rabalder...
Vet dere hva som skjedde med jøden som fløy rett på veggen med full ereksjon ? :-k
Han brakk nesen .... :shock:
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Ny treffvest er lansert 😁
img_1_1762952710254.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
intruder
Posts: 5109
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Humor

Post by intruder »

Hvem gidder drekke så mye lettøl a ? :smt030 :smt030
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Nå som alt skal være "bærekraftig" og "miljøvennlig" er jo tendensen at vi må bort fra den "fæle" oljen og heller bruke samme energikilde som i dildoer for våre fremkomstmidler.
Da er det vel snart på tide å forandre ordlyd på enkelte av de uttrykkene vi hittil har brukt.
Vanlig for motorsykkel er jo "stram wire" eller "full rulle". Nytt forslag; "vri på potensiometeret" eller "sett mer strøm på forflytningsøkningsledningsnettet".
På bil duger ikke "bånn gass" lenger. Man må vel begynne å bruke "trykk hardt på variac'en".

Ja, ja våre gamle innarbeidede uttrykk går nok inn i glemmeboken etterhvert. På samme måte som Gen Z av i dag ikke forstår uttrykket "slenge på røret". Blir liksom ikke det samme med å trykke ekstra hardt på av-ikonet på tøtsjskjeemen på lommedataen vår som har tilleggsfunksjonen "telefonisk kontakt".
User avatar
kvase
Posts: 4512
Joined: 04 Oct 2016 10:43

Re: Humor

Post by kvase »

Har vært på treninga i dag
Gikk en runde rundt idrettsbanen

[
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Siste nytt fra tv2; Dagbladet skal skifte profil og skal nå hete Dassbladet 🙃
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 5166
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Humor

Post by Bikeridr »

Breaking news; Hell has just frozen over 🙃
Screenshot_20260107-131740.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
intruder
Posts: 5109
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Humor

Post by intruder »

Så kaldt på Hell...da går det nok snart til Helvete :shock:

Forresten var det en skogsarbeider i gamle dager som ble spurt om hva han gjorde når han kom hjem til kona etter to uker i koia vinterstid ... ?
Da farer jeg over kona to ganger :smt026 :smt026 og så tar jeg av meg skia og ryggsekken ... :shock:
User avatar
Jompa
Posts: 444
Joined: 18 Nov 2015 22:15
MC: Kawasaki GPz 1100, 83
Harley Davidson Electra Glide, 2006
Triumph Sprint GT 1050, 2011

Re: Humor

Post by Jompa »

Screenshot_20260107_175202_Chrome.jpg
Hva skal norske soldater ha å lære bort til et land som har vært i krig i 4 år ?
Støre begynner å bli like selvgod som Trump.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
intruder
Posts: 5109
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Humor

Post by intruder »

Samleie mellom to samer ?

Lapp på lapp ... :shock: :smt077 :smt039
User avatar
RuneMC
Posts: 2213
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: Humor

Post by RuneMC »

Litt humor må en ha :)
humor1.png
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Post Reply