Trening - spør meg - les første post først

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
stoppitide
Posts: 261
Joined: 12 Nov 2007 22:06
MC: Ducati Monster S2R 800

Trening - spør meg - les første post først

Post by stoppitide »

Tråden er ment som mitt tilbud og dermed et alternativ/supplement til "treningstopicen". Der er det åpent for
alle til å spille ball (i motsetning til her).


VIKTIG: dette er IKKE utelukkende en muskelvekst-tråd....


Hvis du har spørsmål om trening - kom med dem så skal jeg prøve å svare så langt tid og kompetanse rekker.

Jeg er utdannet NIH Personlig Trener og jobber i SATS. Etterhvert har jeg gjennomført 6-7.000 timer som Treningsveileder eller Personlig Trener. Det betyr ikke at jeg kan alt, men det jeg svarer er solid forankret både faglig og menneskelig. Det er dessverre slik at noen spørsmål blir vanskelige å svare på fordi jeg (online) ikke kan vite nok om DITT tilfelle, men vi kan vel forsøke.
Last edited by stoppitide on 29 Jul 2008 01:02, edited 2 times in total.
stoppitide
Posts: 261
Joined: 12 Nov 2007 22:06
MC: Ducati Monster S2R 800

Re: Trening - spørsmål og kanskje svar.

Post by stoppitide »

Jepp, jeg har sett den. Jeg jobber med et mer helhetlig og funksjonelt syn på trening enn det jeg fikk inntrykk av i den tråden.
Det kan være at mitt inntrykk er feil og at folk er fornøyd med det de gjør og vet, men erfaring viser at det ofte kan være nyttig å lære enda mer.
Dessuten er intensjonen å hjelpe også de som ikke allerede er "frelst".
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Re: Trening - spør i vei (ikke bare om muskelvolum;)

Post by Kriz »

en ide kan være å snakke om motivasjon siden jeg har mista min og ikke trent på mange månder
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Re: Trening - spør i vei (ikke bare om muskelvolum;)

Post by Asfaltkongen »