Det var dermed ingen selvfølge at det skulle skje(det var tross alt et par øl med i bilde da «pakten» ble inngått, MEN hele tre kom seg i vei høsten 2024 (historien ligger her inne et sted
Hjemme hos meg, er det viktig å selge ting inn som «årlig tur» og «tradisjon» og dermed like livsviktig å ikke bryte slike. Så, da måtte det bli en 2025 tur, men med (midlertidig satser vi på) to reisende. Tredjemann, fra året før, hadde jo også et liv, samt mente han ikke hadde rette sykkelen. Nå vet vi sykkelproblemet er løst, så satser på at logistikken tillater tur i 2026.
Det skal sies at aldri før har jeg startet en sykkeltur med å putte sykkelen på en henger, men det gjorde jeg altså i dag. Pakket den i går og kjørte den av gårde i dag. Så nå sitter jeg hjemme på verandaen og venter på fredag 12 september, da skal legemet få følge etter sykkelen. Har god tro på at jeg skal klare å ta den igjen. Kona var litt opptatt av om sykkelen fikk selskap, og sannelig var det ikke en annen der den kjente igjen fra HPR tidligere i år. Hun lurte også på hvorfor de to sykklene hadde andre dekk enn resten av sykklene som sto der og det sier jo headingen på tråden alt om:)
Det kan kanskje se ut som litt oppakkning, men… Bagster-sekken forand toppkofferten er kun kjøreutstyr jeg skal ha på meg, samt i toppkofferten ligger hjelmen. Etter alt det er tatt ut, er d ikke såmye bagasje igjen
Klar for tur!