Veteran mc

Prat om veteran MC
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Veteran mc

Post by Tommas »

@kliffarne

Som regel tar jeg i mot all reklame med takk, enten det er undertøy eller pakketurer til nordkorea. Problemet hos meg var at jeg rett og slett ikke kom ut av reklameloopen på mobilen :lol:

På pc har jeg programmer som håndterer slikt, så der er det ikke noe issue 8)
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Veteran mc

Post by KliffArne »

LordShaft wrote:Jeg har aldri vært noe fan av Moto Guzzi, men jeg tror jaggu at jeg må endre litt på det. Denne var jo skam tøff! =D> =D>

Tilogmed de styggeste damene kan sminkes pene, har jeg hørt. Samme oppfatning selv, de er jo stygge som nøkken originalt.

Her et dårlig bilde av utgangspunktet:

Image
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Veteran mc

Post by Tommas »

Snakk om forbedring!
Bjerknez

Re: Veteran mc

Post by Bjerknez »

KliffArne wrote:
Bjerknez wrote:Prøvde nettopp og hos meg så dukket det opp en helside med Tinder reklame med bilde av en naken dame i bakgrunnen. I utgangspunktet ikke så forferdelig det, men vil jeg se nakne damer så finnes det mer egnede plasser.
Husker det var diskutert litt rundt dette for en tid tilbake, der ad-block som Mekkeren nevner ble anbefalt.

Forumets guru når det gjaldt dette, kunne også opplyse om at den reklamen som poppet opp også reflekterte den enkeltes surfevaner. At hvis det dukket opp reklame for f.eks. dameundertøy, så hadde man sansynligvis googlet/surfet nettopp dette.

Kanskje derfor du får frem Tinder m nakne damer? Er du ute og tyvtitter på forbuden frukt, kanskje :lol:

Men nå må vi ikke gjøre noe stort ut av dette, de som ikke våger seg inn der trenger ikke gå dit. Men de går glipp av mye bra.
Haha, ingen vil noen gang finne finne meg på Tinder eller andre sjekkesteder og jeg har aldri noensinne hatt en konto der. Joda, jeg har kikket litt på nakne damer jeg også så klart, men siden 90% av surfingen min er MC realatert så er dte jo rart at det aldri dukker opp noe MC relatert reklame.

Så lenge jeg må forskanse meg bak en adblock for å kunne lese i et forum så lar jeg heller være. Det bør være en enkel grei for administratoren der borte og fjerne dette ved å betale noen slanter. Jeg har jo en privat hjemmeside selv og der finner man overhode ingen reklame og jeg lover på tro og ære at det også skal forbli slik. Koster meg 2-3 hundrelapper i året. :thumleft
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Veteran mc

Post by KliffArne »

Bjerknez wrote:Så lenge jeg må forskanse meg bak en adblock for å kunne lese i et forum så lar jeg heller være. Det bør være en enkel grei for administratoren der borte og fjerne dette ved å betale noen slanter.
Admin der borte er en kjip jævel, så da får det heller våge seg at sånne som deg ikke leser der =D>
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Veteran mc

Post by DrGreve »

KliffArne wrote:
Bjerknez wrote:Så lenge jeg må forskanse meg bak en adblock for å kunne lese i et forum så lar jeg heller være. Det bør være en enkel grei for administratoren der borte og fjerne dette ved å betale noen slanter.
Admin der borte er en kjip jævel, så da får det heller våge seg at sånne som deg ikke leser der =D>
He, he :)
Post Reply