Gaerne SG-12 boots

Her kan du dele dine erfaringer med diverse produkter, og finne brukererfaringer på produkter du selv vurderer.
Post Reply
Anlo
Posts: 8
Joined: 12 Apr 2020 11:12

Gaerne SG-12 boots

Post by Anlo »

Er det noen av dere her på forumet som kjører med Gaerne SG-12 boots og har brukt de en stund? Har hatt mine siden mai i år og noen sømmer begynner å løsne alerede nå. Har jeg et dårlig par eller er dette tilfele for andre som kjører med Gaerne at kvaliteten er så dårlig?
Last edited by Anlo on 25 Aug 2020 13:11, edited 1 time in total.
User avatar
Borg
Posts: 1684
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Gaerne SG-12 boots

Post by Borg »

Har ikke samme, men har Gaerne G-Prestige.
Etter ett års bruk syntes jeg de så ganske slitte ut, men de var hele i sømmer osv.
Nå etter ca 4 år og 40 000km + er de fortsatt hele i sømmene, med unntak av borrelås over glidelås, som har løsnet noe i kanten.

Om dine begynner å vise tegn til dårlige sømmer etter 3 måneder, ville jeg nok tatt en prat med de du kjøpte dem av.
Anlo
Posts: 8
Joined: 12 Apr 2020 11:12

Re: Gaerne SG-12 boots

Post by Anlo »

Borg wrote:Har ikke samme, men har Gaerne G-Prestige.
Etter ett års bruk syntes jeg de så ganske slitte ut, men de var hele i sømmer osv.
Nå etter ca 4 år og 40 000km + er de fortsatt hele i sømmene, med unntak av borrelås over glidelås, som har løsnet noe i kanten.

Om dine begynner å vise tegn til dårlige sømmer etter 3 måneder, ville jeg nok tatt en prat med de du kjøpte dem av.
Jeg får kjøre en tur til agm i sarpsborg på en fridag neste uken og de kan se på det. Må være garanti. De virker ikke slitt og er fortsatt stive og fine, men øverste sømmer hvor de er sydd dobbelt løsner.
Post Reply