Produkterfaring: Maskorama - av Dagfinn Nordbø

Her kan du dele dine erfaringer med diverse produkter, og finne brukererfaringer på produkter du selv vurderer.
Post Reply
gsx750_80
Posts: 233
Joined: 24 Nov 2020 22:52

Produkterfaring: Maskorama - av Dagfinn Nordbø

Post by gsx750_80 »

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/AL ... kking-rama

Bla: "...NRK trenger ikke kreativitet lenger. Det holder å ha penger nok til å kjøpe utenlandske konsepter, og deretter fylle på med kjendiser. Og det er jo klart at kreativiteten i NRK har dårlige kår når hele Marienlyst er stappet fra gulv til tak med mellomledere: For ikke lenge siden skulle alle disse mellomlederne samles, men lokalet de hadde leid på Gardermoen viste seg å være for lite, så de måtte flytte arrangementet til en hangar på Fornebu. Jeg har aldri hørt Dan Børge le så skrallende høyt som da han fikk høre den historien.


Man trenger altså ikke kreativitet lenger. Ser man på programinnholdet i prime time består det jo til 98 prosent av programmer der kjendiser for eksempel konkurrerer i idrett, kjendiser klatrer i fjell, kjendiser prøver å lage en hit, kjendiser bor sammen på en gård, litt færre kjendiser bor sammen på en litt mindre gård, kjendiser lager middag, kjendiser synger allsang, kjendiser fjaser med andre kjendiser på lørdagskvelden, kjendisfamilier konkurrer om diverse, kjendiser bedriver gym, wannabe-kjendiser har seg i Syden, kjendiser er på en øde øy, kjendiser danser og så videre. ...
"
User avatar
pelsen
Posts: 1113
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Re: Produkterfaring: Maskorama - av Dagfinn Nordbø

Post by pelsen »

Jeg kvittet meg med TV'n for ca 10 år siden, dette er en av mange bekreftelser på at det var rett avgjørelse. :D
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Produkterfaring: Maskorama - av Dagfinn Nordbø

Post by Bikeridr »

Har vel ikke vært noe fornuftig på kopekassa siden Carl Sagans "Cosmos" og David Attenboroughs "The Living Planet".
"Newton" og "Schrôdingers Katt" var også severdig.
Skal innrømme at jeg brukte å se på "Nytt på Nytt" da Jon Almaas var sjef og Knut Nærum var fast deltaker. Siden har det meste gått downhill.
Nei, takke meg til Stremio :shock: ;-)
User avatar
intruder
Posts: 4270
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Produkterfaring: Maskorama - av Dagfinn Nordbø

Post by intruder »

Gidder ikke se noe særlig av tullet....og med familie som skal ha med seg det meste av sport er jeg drittlei nasjonalsport og annet fra morgen til kveld med , med hysteriske kommentatorer i hopetall ! [-X !

men leste kommentaren og det var mye artige beskrivelser der......og under neste Maskorama skal jeg se " Marve på sjukhuset etter MC-ulykken i Sverige " i sin tid...
Post Reply