Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra korøvelse og kan skrive noen ord om turen i dag. Først og fremst takk for en kjempefin søndag sammen.
Vi møtte opp 8 kjøresugne MC'ister på Langebru kl. 11.00 klare til å ta fatt på 245 km. i fint sol, men litt kjølig og vindfullt.
IMG_4214.HEIC.jpeg
Vi kjørte opp Jondalen tok turen om Hovin og Attrå før vi begynte stigningen opp til Gaustatoppen, mye fine hårnålsvinger opp der. Jeg med automat klarte meg bra i svingene.
Parkerte på parkeringsplassen ved Svineroi og der møtte vi Palma med gruppa si som hadde vært på hyttetur ved Sauland og var på vei hjem. På denne stoppen var det kaldt, vi hadde vel 0 grader og god kald vind. Så etter noen høflighets fraser og ønske om Godt Nyttår tok Palma og sine fatt på hjemturen og jeg med flokken fra MC-Forumet sala opp og dro over fjellet til Tuddal.
IMG_4215.HEIC.jpeg
IMG_4216.HEIC.jpeg
Deilig når vi kom ned fra fjellet og graderstokken passerte 10 grader. Vi hadde godt driv og vi gledet oss til varm kaffe og vafler.
IMG_4217.HEIC.jpeg
IMG_4218.HEIC.jpeg
Vi koste oss og det ble som vanlig drøftet mange verdens spørsmål og vi løste de alle.
Så igjen takk for en hyggelig dag sammen.

You do not have the required permissions to view the files attached to this post.