MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Galilee wrote:Ulykke et par svinger før vindfjelltunet (biler i autovernet) Politi og ambulanser på plass. Jeg slapp frem men de stoppet bilene i begge retninger.
Oppdatering: ser ut som trafikk går i begge retninger nå.
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Galilee wrote:Ulykke et par svinger før vindfjelltunet (biler i autovernet) Politi og ambulanser på plass. Jeg slapp frem men de stoppet bilene i begge retninger.
Oppdatering: ser ut som trafikk går i begge retninger nå.
Da er jeg nettopp kommet hjem etter Sessongens første tur til Vindfjell-tunet. Litt sol og 12 til 15 grader ga fine kjøreforhold. Og det var det nok mange som syntes, for det var mange sykkler der da vi kom i 17.30-tida. Men jeg så ingen "kjennte" fra forumet.
Det var pga Korronan ingen matservering inne. Istedet hadde de ordnet til serverings-luke på øversiden av bygget, meget smart løsning. De hadde pølser i lompe/brød/potetmos, vaffler, kaffe og brus.