som jeg gjerne hadde blitt med på, om det var en helg det passet, men det er litt seint å kansellere Grus & Gourmet nå
Får håpe dere får det like hyggelig, og har like fint vær som det vi skal ha på G&G
beste hilsen
Onkel O
Så bra!Spiritofwinter wrote: 19 May 2026 13:19 Etter at sjefen på jobb har bekreftet at det ikke blir noe jobbtur i uke 25 og sjefen hjemme har sagt ok, så tenker jeg vi låser denne for en Pre-sommer tur i området Nordfjord og Sunnmøre![]()
Det vil si vi kjører følgende løp:
Torsdag 18. Juni: Oppmøte på hytta i Stryn, dere får adresse etter hvert.
Fredag 19. Juni: Vi kjører en fin, ny runde i Nordfjord og litt ned mot Sunnfjord, litt væravhengig, men har alternativ.
Lørdag 20. Juni: Vi kjører en runde på Sunnmøre, noe er kjørt på tidligere pre-høst og noe er nytt.
Søndag 21. Juni: Vi pakker sammen på hytta, kjører sørover retning Sognefjorden, rute blir valgt etter været. Jeg snur nordover igjen når vi kommer til Sognefjorden og tilreisende finner seg en fin tur hjemover igjen.
Hytta har 8 soveplasser før man må begynne å ligge vel intimt, det vil si meg+7 stk.
Nå ser det ikke ut som det blir et problem med tanke på interessen så langt, men der er evt flatt utenfor om man vil rigge opp alternativ overnatting og været er bra.
En ting som er verdt å vite om, mine foreldre bruker også hytta på det jamne og de har en hund som er veldig lite alergivenlig, så er det noen som har alergi mot hund så kan det bli et problem. Men det virker på det jamne som om det er flere med hund enn med alergi her inne.
Ut fra det jeg har skjønt så har følgende mulighet nesten uansett:
@Borg
@ojda
@haakeik
@ashland
Kom gjerne med bekreftelse dere som er nevnt her og evt andre som det passer for så vi får en liste over de som både ønsker og kan bli med.