https://drive.google.com/open?id=1Ooqw5 ... sp=sharing
Jeg driver å samler alle kjente og lokale møteplasser for oss motorsyklister. Jeg ser at det er mange plasser jeg ikke viste eksisterte en gang

Nei, det var bare en kar på face som tipset, han så alltid mye sykler her når han kjørte forbi. Kanskje du vil ta på deg jobben med å sjekke litt ut om du stopper der en dag?Bjerknez wrote:Jøss... den i Kornsjø var ny for meg...
Noe mer informasjon rundt dette treffet? Er det noen spesiell dag og tidspunkt?
Kan vel la seg gjøre det. Har kjørt forbi der noen ganger og da har det vert relativt folketomt. Kan høre med en på Face som jeg kjenner...LordShaft wrote:Nei, det var bare en kar på face som tipset, han så alltid mye sykler her når han kjørte forbi. Kanskje du vil ta på deg jobben med å sjekke litt ut om du stopper der en dag?Bjerknez wrote:Jøss... den i Kornsjø var ny for meg...
Noe mer informasjon rundt dette treffet? Er det noen spesiell dag og tidspunkt?
Har du kart referanse? Får ikke opp noe når jeg søker på kubikken i DrammenTommas wrote:Kubikken i Drammen.
flyttes ca10 meter venstre/vestover er det siste jeg har hørt.supermons wrote:Kubikken og noen andre møteplasser ligger allerede i dette kartet
Det er i Drammen på Bragernes torg, under flytting på grunn av byggeaktiviteter sånn jeg har fortstått?
Det trenger på ingen måte å være noe offisielt rundt dette, jeg tenkte bare å samle typiske plasser folk liker å stoppe for en kaffe, prat eller møtes før de kjører på tur.Bjerknez wrote:Den i Kornsjø er vertfall ikke noe offisielt treffsted så den kan nok slettes tror jeg.
Takk for tipsene, skal føre disse oppArcticTiger wrote:-Jeg vet at noen mc-folk bruker å samles på Narvik Torg (v/rundkjøringa) i 18-tida på onsdager i sessongen, så kjører de en tur å eter is og kaffe, litt forskjellig sted frå gang til gang.
-Og så må du jo føre inn "Statoil-benken" i Alta, der Jompa bruker å sitte. Jeg prøvde den i fjor med ny-Multin, var alene, men så ducca det opp en annen Ducce-fyr og![]()
Men jeg kunne kanskje laget et eget kartlag med de som blir brukt aktivt og er offisielleBjerknez wrote:Den i Kornsjø er vertfall ikke noe offisielt treffsted så den kan nok slettes tror jeg.