mc forum
mc forum
yo!
er det noen som veit om noen andre mc forum enn nmcf og mc-forumet?
jeg leiter men finner ingen egentlig... de jeg da finner noen ganger er alltid på et språk jeg ikke forstår og jeg har for å si det mildt ikke nok ordbøker for dette..........
'Leo'
er det noen som veit om noen andre mc forum enn nmcf og mc-forumet?
jeg leiter men finner ingen egentlig... de jeg da finner noen ganger er alltid på et språk jeg ikke forstår og jeg har for å si det mildt ikke nok ordbøker for dette..........
'Leo'
Alle barna løp fra bomba untatt britt, hun hadde defuse kit.
[url=news://no.alt.motorsykler]no.alt.motorsykler[/url] (Info: http://www.no-alt-motorsykler.org )
Kan også leses gjennom Google, men jeg anbefaler en ordentlig newsleser, f.eks. Agent. Du må ha tilgang til en newsserver for å kunne lese dem på ordentlig måte, sjekk teknisk info hos ISPen din for å finne ut om de har.
Kan også leses gjennom Google, men jeg anbefaler en ordentlig newsleser, f.eks. Agent. Du må ha tilgang til en newsserver for å kunne lese dem på ordentlig måte, sjekk teknisk info hos ISPen din for å finne ut om de har.
V4 fun
Hva slags forum vil du på ? Om Kawasaki, om choppere, om R1 eller hva ? Det er så mange forskjellige og det er bare å søke på google etter det du ønsker deg. Interesserer du deg for choppere så søker du på chopper forums f.eks og liker du R1 så søker du på R1 forums. Jeg selv er på et suzuki forum og et forum som bare er for folk som liker TL1000R eller S.
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Gixxerman wrote:Hva slags forum vil du på ? Om Kawasaki, om choppere, om R1 eller hva ? Det er så mange forskjellige og det er bare å søke på google etter det du ønsker deg. Interesserer du deg for choppere så søker du på chopper forums f.eks og liker du R1 så søker du på R1 forums. Jeg selv er på et suzuki forum og et forum som bare er for folk som liker TL1000R eller S.
få adressa til den du liker da, kanskje det intresserer yngre sjeler og. det er så mange sykler at det ikke går ann.......
Alle barna løp fra bomba untatt britt, hun hadde defuse kit.
- haavard.ha