Solgt!!! Mustang, anyone? 70 Grande selges

For alt som ikke er MC relatert.
Post Reply
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Solgt!!! Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Den Røde Fare »

Har en 70 modell Mustang Grande for salg.

Trenger ny lakk, bremser foran og EU-godkjenning og generelt litt TLC. En bulk i panseret, ellers var hele bilen pusset og sparklet i høst og var klar til å sprøytes da den ble kastet ut.

Nytt hvitt skinninteriør, C4 kasse som er nyoverhalt og trimmet motor-går som en kule.

Selvkost var rundt 50.000.

Gi bud!

Det er da den røde på bildet :)

Image
Last edited by Den Røde Fare on 16 Aug 2007 00:22, edited 1 time in total.
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Pollti

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Pollti »

Du har ikke en C6 kasse ekstra da ?
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Den Røde Fare »

Nope. Men du kan få C4'en med hele innpakningen på kjøpet ;)
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Pollti

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Pollti »

Jo, En Grande hadde ikke vært vondt å ha. Vi holder på med en cab som feiler det meste. Kalesja er veldig dårlig, gearkassa må overhales,mellomakselen dårlig og litt rust er det også. Nye bakdempere,mellomaksel og bakaksel med sperre har vi. Og setene og dørtrekk er hos salmakeren nå. Rustsveising gjøres til høsten. Ifjor satte vi inn en big block og en Holly forgasser som er større enn pick upen vi henter deler med. Gasseren var kun for å heve det kosmetiske
inntrykket,ny radiator,fancy ventildeksel og stålomspunnede slager over hele fjøla. Helkrommet bremse servo og litt sånt ligger og venter på montering. Motorrommet begynner å se sånn passe ok ut.
En luring litt ned i gata holder på å bygge om instrumentene fra analog til digital. Dvs. alt skal se ut som orginalt men det blir digital visning. Det tror jeg faktisk err det som kommer til å bli mest velykket. Håper å bli ferdig med motorrommet i juli. Rustsveising og tectyl i høst. Ny bakaksel,mellomaksel,skiver og gearkasse i vinter. Ny innredning,tepper og stereo ut på våren. Visning hos Biltilsynet, og så kan eieren kose seg med den. Ny kalesje og lakkering må til men foreløbig så er ikke det innbakt i 3 års planen pga pengemangel. :-s
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Den Røde Fare »

OK, denne er det som sagt ikke mye igjen på før man kan ut og rulle.

Den startet lett forleden dag etter å ha stått i over 6 mnd, det er bare bremsene og EU som er påkrevd. Men den ser ikke ut som noe fruktfat pga karosseriet som nå er multifarget etter puss og lakk. Rust o.l. er tatt.

For 50.000 er dette rene røverkjøpet, jeg ser tilsvarende med velurinteriør går for langt over 100 på finn.no. Jeg har ikke giddet å legge den ut der enda, men det kommer.
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
Einar
Posts: 650
Joined: 26 Apr 2005 15:03
Location: Tofte

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Einar »

Helv.. at jeg ikke så denne.. jeg har nettopp kjøpt bil til 50.000,- og den er ikke en klassiker... men den fikk jeg også til halvpris så godt kjøp var det uansett.....
Du trenger bare 1
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Mustang, anyone? 70 Grande selges

Post by Den Røde Fare »

Da er den kommet ut på finn.no også:

http://finn.no/finn/car/object?finnkode=10746822

Flere bilder der enn her :) Og prisen er vill....øøh, veiledende ;) Er åpen for tilbud.
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
Post Reply