Yamaha DT 125 R 2002mod "clutch wire"

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
User avatar
Spank
Posts: 54
Joined: 28 Apr 2005 19:59
Location: Gran

Yamaha DT 125 R 2002mod "clutch wire"

Post by Spank »

Jeg er så sugen på å kjøre nå (har ikke kjørt på 2 uKer!), siden clutch wire'n ble ødelagt. Det som er synd er at det er ikke mulig å få tak i en ny wire. alle forhandlerene i nærheten har ikke, og de sier til og med at hovedlageret, i oslo, ikke har wire der heller.
Så hvis du har en side der man kan få bestilt wire, gjerne til pris under 500,- :lol: hadde det vært fint om du viste meg linken

PS. kunne også tenkt meg navn på bedrifter som selger wire rundt oslo 'området'.

håper på svar! og alle svar verdsettes!
FØRSTEHJELP - VEILEDNING
Yamaha - DT 125 R
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

bla
IGNiTiON
Posts: 194
Joined: 28 Apr 2005 15:52

Post by IGNiTiON »

Har du en yamaha forhandler i nærheten kan jo de garantert skaffe deg en cluchtwire! :wink:

Oversikt over yamaha forhandlere i Oslo:
http://www.yamaha-motor.no/dealerlocato ... jsp?page=1
bla
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

De burde ha klart å bestille opp en wire fra fabrikken på to uker. Men noen ganger går det tregt.

Jeg tror du bør ta en telefon til Safe-MC på Holmlia eller MC-Partner på Skedsmokorset. Selv om de er Kawa-spesialister, er det ganske utrolig hvor mye rart de har av deler til andre merker også. Uansett koster det ikke mer enn et par telefoner å forsøke. :wink:

Hvis du har muligheter til å handle på nett, kan du prøve http://www.roffesmotor.se

Eller lag en tråd på verkstedforumet der du beskriver hva som har skjedd med wiren. Kanskje noen har en nødreparasjon å foreslå? :wink:

Lykke til.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
Spank
Posts: 54
Joined: 28 Apr 2005 19:59
Location: Gran

Post by Spank »

takk for svarene folkens! jeg skal prøve med en gang 8)
FØRSTEHJELP - VEILEDNING
Yamaha - DT 125 R
Post Reply