Førerkortløs:-(

Prat om tung MC.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

jornhan wrote:
Desmo wrote:Hvor skulle sånn burning foretas? Og når?
Vet ikke om det er meg du spørr,men helst midt på natta der det ikke befinner seg noen menesker.Da er det ikke grunn nok til førerkort beslag,men hvis du gjør det med folk rundt deg betegner politiet det som svært skremmende for andre fotgjengere og billister så derfor mister du lappen.f.eks spinning i oslo=6 mnd og høy bot siden det befinner seg mye folk der mens der det ikke befinner seg så mye folk kan du miste lappen for 3 mnd eller i det minste en relativt høy bot.Idiotisk lov spørr du meg,men sånn er det bare tydligvis :D.
Det var jo et spørsmål til den som følte seg kallet til å svare. Og jeg er ganske fornøyd med svaret du ga. Hva du syns om loven er heller ikke så farlig,den er i lovverket. Og dermed kan en straffes for å bryte den.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

jornhan wrote:
Desmo wrote:Hvor skulle sånn burning foretas? Og når?
Vet ikke om det er meg du spørr,men helst midt på natta der det ikke befinner seg noen menesker.
Kunne vært interessant å tatt en IQ-test på den som driver med burning midt på natta der det ikke befinner seg noen mennesker. Det må være mere stusslig enn å sitte å pimpe himkok mutters alene. :smt069

En annen sak er jo at lyden av en bil som burner faktisk går rimelig langt på natta når det ellers er helt stille. Her snakker vi kilometer. Jeg måtte ihvertfall kjørt rimelig langt fra postkassen min for å komme til en plass der det ikke bor/sover mennesker på flere kilometers avstand. :smt020
Ditto
Posts: 70
Joined: 28 Apr 2005 04:29

Post by Ditto »

Dette innlegget skulle selvsagt vært plassert i nabotråden. :oops:
Alderen tynger som dere forstår.
User avatar
jornhan
Posts: 140
Joined: 27 May 2005 20:53
Location: Sørumsand

Post by jornhan »

Ja da var jeg å hentet førerkortet mitt kl 14.00 i dag og siden da har jeg vasket å pusset på sykkelen(puh for ett slit i denne varmen)så nå skal jeg ta meg en godtur med den.Må si jeg gleder meg litt siden jeg ikke har kjørt bil eller sykkel siden 30 mai :D.
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Ditto wrote:Dette innlegget skulle selvsagt vært plassert i nabotråden. :oops:
Alderen tynger som dere forstår.
:?:
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Ditto
Posts: 70
Joined: 28 Apr 2005 04:29

Post by Ditto »

Ragnhild61 wrote::?:
Det var en liten nøtt tenker jeg. :wink:
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Og den grønne bompen i siggen da? Hva er det med han? :lol:
Ditto
Posts: 70
Joined: 28 Apr 2005 04:29

Post by Ditto »

Ragnhild61 wrote::?:
Jeg skrev et innlegg som var ment for tråden om 24 års grense på førerkort. Grunnet dårlig samarbeid mellom mine to eneste gjenlevende hjerneceller (Pernille og Fritjof) ble jeg ikke fortalt at jeg hadde begynt å lese en annen tråd. :shock: Jeg bytte dermed ut det jeg hadde skrevet med en liten alderskommentar.
Æ'ndalitten wrote:Og den grønne bompen i siggen da? Hva er det med han?
Jeg tenkte jeg skulle gulpe opp litt mer eller mindre fornuftig fakta om Norge og verden ellers. Selv om det ikke er håp for meg lenger, kan det jo være bra for resten av dere å få unnagjort litt hjernetrim fra tid til annen. Nye fakta vil legges ut etterhvert som de eksisterende har vært tilgjengelig en stund. Snart blir det lekseprøve!! :lol:
Post Reply