Smarting på MC...
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Smarting på MC...
Er det mulig...
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
Re: Smarting på MC...
Satt jo å venta på ett stygt fall eller noe fra denne idioten, men det kom jo aldri
Det er kjente mc-profiler som har mistet livet på slike stunt, tror neppe han blir gammel hvis han fortsetter slik. Det verste er jo alle rundt ham som utsettes for hans idioti, at han gjør det på veldig traffikerte veier
Vennlig hilsen Juliet
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Godt gjort å tro at det der er tøft!
Stilig å være forsikringsselskapet hans
Stilig å være forsikringsselskapet hans
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
forstår at statistikken rangerer Tyrkia dårligere enn oss på mc ulykker ja...
Ikke bare at han ikke hadde noe beskyttelsesutstyr overhodet (eller på hodet for den saks skyld), men de wheeliene var da daffere enn hva 250'en min gjør under akselerasjon.
Håper han går på ryggen i et wheelieforsøk. Å holde på slik uten utstyr når man er så uerfaren som han, er å be om det. Var forøvrig kjedelig å se på.
Hehe, ser ut som han er på 1året med R6, og tøffest i gata
97 Suzuki Bandit 600 streetfighter, 98 Honda CBR 600 F, 02 Yamaha YZF R1
- indianeren
Det ser ut som om markeringsbehovet er mye mye større enn evnene ..
Men.. han blir sikkert populær hos fjortisene.. inntil han evt kliner trynet utover asfalten..
Men.. han blir sikkert populær hos fjortisene.. inntil han evt kliner trynet utover asfalten..
- Ninja Turtle
- MC: 06 Yamaha FZ1
01 Peugeot Vivacity - Location: Auli
Dette er sikkert et dumt spørsmål for det henger sikkert ihop, men...
Hvorfor er det alltid de største IDIOTENE som ikke bruker kjøreutstyr som skal være tøffen dask å kjøre som byttinger?!
Det gjør vondt nok å tryne med kjøreutstyr vil jeg tro, så hvorfor øke faren for å gå på tryne med en dulion prosent og så kjøre i t-skjorte/shorts/slippers, what ever, bare ikke kjøreutstyr?! Freakin`idiots...
Jeg har NULL respekt for sånne fjols!! Patetisk...
Det er virkelig noen som må beskyttes mot seg sjøl altså...
Hvorfor er det alltid de største IDIOTENE som ikke bruker kjøreutstyr som skal være tøffen dask å kjøre som byttinger?!
Det gjør vondt nok å tryne med kjøreutstyr vil jeg tro, så hvorfor øke faren for å gå på tryne med en dulion prosent og så kjøre i t-skjorte/shorts/slippers, what ever, bare ikke kjøreutstyr?! Freakin`idiots...
Jeg har NULL respekt for sånne fjols!! Patetisk...
Det er virkelig noen som må beskyttes mot seg sjøl altså...
Fjols på en måte er vel kjappere fjols på annen måte...
Idiotiet får flere utfall.
Idiotiet får flere utfall.
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
testostoronet og mannefølelsen i de sydligre land tillater nok ikke slike pingleting som hjelm hansker og dress....
Ikke temperaturen heller, for den del. Hjelm er vel forbudt om dagen flere steder. Snakk om "heldigvis desverre"mekkern wrote:testostoronet og mannefølelsen i de sydligre land tillater nok ikke slike pingleting som hjelm hansker og dress....