kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by xadox »

stoppitide wrote:Til "kneedragger" - pass på at hvis du kjøper klær av amerikanske produsenter så kan de være drøye i størrelsen. Jeg hadde nylig en dårlig erfaring der med en jakke som er en størrelse for stor og med ekstra plass til MANGE flere bigmac'er enn jeg trenger. Jeg foreslår at du i så fall ber om å få oppgitt målene på ermlengde, bryst og midje.
helt riktig det du sier... knedraggers.com har jo egentlig veldig god oversikt SIZE CHART på siden men selvfølgelig var ikke denne skoen listet der...

Gå på review av varene og les hva folk skriver om hvordan de forskjellige størrelsene passer...
1.3.1.2
User avatar
Asfaltkongen
Posts: 318
Joined: 04 Aug 2006 17:35

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by Asfaltkongen »

Nå er jeg teit: men ikke kjøp klær uprøvd over nettet. Hvis mulig, prøv klær i en butikk her i Norge og bestill. Det er alltid en sjanse for at ting ikke passer, størrelser varierer veldig fra merke til merke.
FZR 1000 - 1993 - 130BHP - 107NM

Kjære Gud, la veien være tørr og la svingene komme.
User avatar
Petterjacobsen
Posts: 939
Joined: 01 May 2007 09:09
MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Location: Gullskogen Vest, Drammen

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by Petterjacobsen »

Disse skoene hadde jeg prøvd å selge på Finn.no eller noe. Så slår du til på tilbudet du fikk.

Kan jo høre om det er noen andre som skal ha noe fra de, så kan dere eventuelt dele frakten.

Kan sjekke hva de har jeg...
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
User avatar
Carlsberg
Posts: 426
Joined: 12 Oct 2007 19:48
MC: Yamaha FZ6N 2007
Location: Sandefjord

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by Carlsberg »

Helt greit å kjøpte klær over nettet. I norge så har du 14 dagers angrefrist så her kan du hvertfall bare returnere produktet å bytte til riktig størrelse, evt få penger igjen også for frakten du betaler når du betaler for varene.

Litt værre så klart med nettbutikker i utlandet. Som det her er snakk om da... Da det koster mye å sende tilbake.... Samtidig som man må betale mva inn til norge, selvom man sender noe i retur. Så må man få en returbekreftelse fra der varen er kjøpt for så å ordne mva tilbake. Litt mye greier innimellom ja...
Image
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by xadox »

slike sko finner man ikke i norge (?) og prisen er heller ikke gærn... Men når de gjør en feil så er det slitsomt å få bytter det.. (koster mye, mye mas) Men jeg har bestilt mye over netter og detter er første gangen jeg har mottat noe som ikke stemmer med det jeg har blitt lovet (størrelsen)..

Alt i alt er jeg fornøyd med netthandelen min ;)
1.3.1.2
User avatar
Carlsberg
Posts: 426
Joined: 12 Oct 2007 19:48
MC: Yamaha FZ6N 2007
Location: Sandefjord

Re: kneedraggers.com sendte meg feil størrelse :(

Post by Carlsberg »

Fint å høre. Jeg også handler masse masse på nett i inn- og utland, er fornøyd jeg også :)
Image
Post Reply