Han gjør jo som regel det. Revolver er minst en 4'er!FV wrote:Så "Revolver" nå nettopp. Jason Statham leverer igjen, men selve filmen kan bli litt "over the top" når det nærmer seg slutten. Men en god 4'er.
Siste film du så?
Re: Siste film du så?
Så nettopp I Am Legend og Superbad (på blueray)
Fete filmer begge to
Fete filmer begge to
Statham er helt rå!
I Am Legend kan du bare parkere for min del, makan til møkka film.
I Am Legend kan du bare parkere for min del, makan til møkka film.
Superbad. Lenge siden jeg har flirt så godt av en ny film. 5'er!
"You dont want chicks to think you suck dick at fucking pussy, okay?"
"You dont want chicks to think you suck dick at fucking pussy, okay?"
Du trenger bare 1
- Romy
- MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Så en film som heter Crank for noen dager siden.. Handler om en fyr som våkner i leiligheten med en film i hånden. Filmen viser en annen som gir ham en sprøyte med noe "brazilian shit" og forteller at dette gir han ca. 1 time igjen å leve. Etterhvert finner han ut at dersom adrenalinet pumper bra nok hele tiden, kan han leve lenger! :p
Dere kan jo selv fantasere om hva man gjøre for å holde adrenalinet oppe!? En meget god film med masse humor og action! Anbefales sterkt!
>Terningkast: 6
*Edit: Hovedrolleinnehaveren er samme mannen som fra Snatch, verdens råeste film! Navn, ehh.. er ikke god på sånt
Dere kan jo selv fantasere om hva man gjøre for å holde adrenalinet oppe!? En meget god film med masse humor og action! Anbefales sterkt!
>Terningkast: 6
*Edit: Hovedrolleinnehaveren er samme mannen som fra Snatch, verdens råeste film! Navn, ehh.. er ikke god på sånt
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell!
Tilgi meg!
Tilgi meg!
Jason Statham som jeg og FV dnakker om her oppe. Han har gjort så utrolig mye bra, og Crank er kanskje en av de råeste!