hei
har noen problem med nsren min. Tenkte noen kanskje visste hva det var?
Jeg har en 2002 modell.
når jeg kommer opp i 7tusen og 8 tusen begynder nsren å hakke og vil ikke fare over. Det er i oppåverbakker, er det en nedover bakke eller av og til rette veger, greier den og fare over 8 tusen etter litt rykking. Det hjelper ikke å gire ned viss jeg er i en oppåverbakke, då dett den ne på 7 tusen igjen.
De er ein 140# dyse på den nå, og den var helt orginal.
Men jeg har hatt på effekt anlegg no for og sjekke om det var dysa, men det samme sjer med effekt anlegge. berre da slår det inn på 6 tusen og 8 tusen. Men då kan jeg gire ned og da kommer eg over 8tusen
Rundt 8 tusen til 8500 rykker den.
Har nettopp skiftet tenning.
noen ide?
problemer med nsr'en
-
- Posts: 3
- Joined: 28 Apr 2008 16:14
- MC: Har en Honda Nsr 125 2002 mod.
Farge: svart og kvit (grå)
Re: problemer med nsr'en
noen?
-
- Posts: 462
- Joined: 26 May 2007 08:28
- MC: KTM 250 cross 03 mod
Honda NSR 99 mod - Location: Hokksund
Re: problemer med nsr'en
eksosventilen?
Re: problemer med nsr'en
Prøv å juster nåla et hakk ned.
- Moe
- Posts: 161
- Joined: 15 Dec 2006 21:37
- MC: Yamaha Sr 125 (1997) og Honda Rebel 125 (1998)
- Location: Tromsø
- Contact:
Re: problemer med nsr'en
Her virker det som om det er feil blandingsforhold ute å går..
-
- Posts: 306
- Joined: 23 Jul 2007 21:50
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Re: problemer med nsr'en
Har du tatt CDI sperra? Jeg hadde samme problemet (mye mer moderat vel å merke) før jeg tok CDI'en...Kunne prøvd å ta den, er lett + at du får en hest eller kanskje to i tillegg
Honda NSR 125 02'
-
- Posts: 17
- Joined: 06 May 2007 03:03
- MC: Honda NSR 1999
Re: problemer med nsr'en
jeg hadde samme problemet... bytta dyse i stad til 135 å da dro den hele veien
nsr
-
- Posts: 306
- Joined: 23 Jul 2007 21:50
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Re: problemer med nsr'en
140 dyse er for stort for en original NSR uansett. Den har 132 originalt (orignalt = plombert i denne sammenheng)
Honda NSR 125 02'