Kanskje på tide å livstegn herfra også. Ikke så mye nytt akkurat.
Har fått vaska og malt litt i det potetlageret jeg skal bruke til vinterlagring og til skruing på vinteren.
Kommer flere sykler inn etter hvert. Skal inn med en sofa og bord. Skal også sveise meg et par løftebord, for det er kjekt å ha har jeg hørt
Dårlige mobil bilder her, men dere får da et lite inntrykk av hvordan det er blitt til nå..
Slik var det før jeg begynte. 2 store H-bjelker som ligger på bukkene. De er ca 6m så de måtte ut. Men det var da ikke noe problem, så stor og sterk som jeg er
Så vaska jeg bort det værste dritten. De mørke flekkene på veggene er der malingen er sluppet. Så det er treverk og ikke dritt
Så sprøyta jeg kjapt over for å få det litt triveligere der. Kunne lagt på flere strøk for å dekke over bedre, men det får bli en annen gang.
Så nå blir det å "pynte" lokale litt da. Fordelen er at det er veldig godt isolert, så temperaturen holder seg fint. Blir heller ikke frost der på vinteren, og det trenger ikke mye oppvarming til for å få rommet 20*c feks.
Så neste prosjekt er å lage noen bord som man kan sette syklene opp i bedre arbeidshøyde, samt et par løftebord.