RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH Batman *Still alive....

Post by RH racing »

vel.. i dag endte jeg opp for å se på en Kawasaki ZX7R ninja... dette er en 96 mod så den så jo brukt ut.. men kjenner jeg meg selv rett blir nok denne pusset opp. så lenge zx7r er like helt fra start til slutt ser jeg ikke no point i å betale mye for en som bare er nyere...self er nok en nyere mindre slitt, men noen nye lager her og der og en motorservice i ny og ne tror jeg denne sykkelen holder lenge for mitt bruk. min tanke bak dette er å få meg en sykkel under 50K (gjeldsfri) og denne ligger greit under der. vil self ha noe med mere motor + + + +men har ikke råd.. må bare innse dette. men en ZX7R er jo en sinnsykt tøff sykkel (syns jeg i allefal) så om jeg kjøper denne og koster på den litt blir den nok helt grei....
men får med tiden ta litt lakeringer og sånnt.. første updates blir i allefall mini blinkers foran (sånne som er helt inntil kåpa + hvitbaklampe med blink og undertray... så får jeg ta resten senere... er også noen rifter i baksalen.. så skrik ut om dre vet om noen som drive å trekker om...

Bilde: (tatt av selger)

Image

sikklet litt på denne ombygning som er gjort på denne sykkelen.. tøfft bakparti.noen som vet hvilken type denne er tatt fra? sett noen sier nyere CBR .. men noen som tør bekrefte dette??

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
inunf
Posts: 4916
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by inunf »

ZX7 er kule sykler. Er ganske sikker på at den hekken er fra en CBR RR, men om det er 600 eller 1000 og hvilken årsmodell det er skal jeg ikke uttale meg om.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

mhmm..får undersøke litt videre om jeg en dag finner på å modden sykkelen litt (om jeg kjøper den)... ;)

digger det litt skjeve trynet på ZX7'n ... ser litt rar ut med di front lyktene.. heh
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
borris
Posts: 13
Joined: 27 Apr 2008 23:29
Location: Bergen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by borris »

Greie sykler har en slik selv. men du vil garantert få lyst på en sykkel med mere krutt i. ps som du sikkert vet kom de i 99 med svart ramme da slipper du å lakke den hehe
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

ja..vet den kom med svart ramme i 99, men disse er for dyre for mg desverre.. som sagt så styrer økonomien litt.. motoren blir nok brukt en sessong føre denne plukkes ut o gis til Jenspeed enginering for litt lek. han skallove meg over 160hk på hjulet etter han har lekt litt.. da med datasprut, kammer og porting.. så får se hva jeg har råd til. hehe.
Vil først og fremst bare ha en to-hjuling igjen.... saaaaaaaavner!!!
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by Jeanette »

Så det ble handel? Det var denne sykkelen du viste meg også?! :-k
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

Jeanette wrote:Så det ble handel? Det var denne sykkelen du viste meg også?! :-k
ikke handlet heøt enda.. men penger er i boks.
Skal ringe selgeren i morgen og prøve å holde av denne.. kjipt om en dust sniker seg føre og køper når man har gledet seg til å kjøpe noe... men ikke fortalt sambo om denne enda.. hehe. ho finner det tidsnok ut..

Sambo: Du René???!!! Hvorfor står det en stygg motorsykkel under trappe inne??
Meg: ...men den har jo stått der leeeeeeeeeeeenge.. er min den :twisted:
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by Jeanette »

Kanskje like greit å si noe med en gang, så hun ikke tror du har ei på si ;)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

Jeanette wrote:Kanskje like greit å si noe med en gang, så hun ikke tror du har ei på si ;)
Tror?? heh...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

snakket med selgeren i dag.. nå er i allefall sykkelen holdt av, så da skal jeg nedomi morgen og lage en avtale. fikk ordnet så jeg får tre mnd garanti..og at garanti tiden begynner å løpe til våren. og ikke nå.. hvem tenger vel den garantien nå?? heh... *glede sæ....*
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : vært å sett på "ny" bike...

Post by RH racing »

sånn.. da har jeg vært å handlet sykkel.. men ikke hentet den enda..di skal ta en grundig kontroll på denne før levering + olje og filter skift og noko attåt... + at jeg fikk med gratis kursdag på rudskogen til våren... :D lykkeliiiiiiiiiiig :D
vel... ninja nr tre i rekken dette.... heh.. kawamannen...

BILDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Image

Image

Image

denne ser ut som sikkert har vært montert når sykkelen er ny.. ikke fjoråets modell i allefall...

Image

Image

Image


vel...litt om privat livet og da...lillegutt blir jo bare større og større, var en tur i sverige med han her om dagen og vi fant maaaaaaaasse skjokolade..heh...

Image

fikk en pm her for n stund siden av en/e her på forumet som lurte på hvordan jeg så..da det ikke ligger noen bilder her man kan se meg...så får vel legge ut noe da..."The beast"...

Image

sånn..da var det gjort....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: RH-ræsing : kjøpt sæ ny sykkel...

Post by RH racing »

Image

ut på tur....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
frode
Posts: 517
Joined: 24 Jun 2007 21:34
MC: Honda CB 600 F Hornet '03
Location: Oslo

Re: RH-ræsing : kjøpt sæ ny sykkel...

Post by frode »

Grattis! Fet sykkel det der.. personlig synes jeg du skulle beholde den store orginalrumpa på den.. det er jo litt av sjarmen med r-syklene fra 90-tallet :smt048
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: RH-ræsing : kjøpt sæ ny sykkel...

Post by NoName »

Liker stilen, men personlig mener jeg du skulle hatt deg en fet HD :smt026
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: RH-ræsing : kjøpt sæ ny sykkel...

Post by Juliet »

NoName wrote:Liker stilen, men personlig mener jeg du skulle hatt deg en fet HD :smt026
Var akkurat det jeg tenkte også! :lol: "Han der ser ut som en HD-mann" 8) :)

Men grattis med sykkel, den er jo tøff og ser bra ut den der! Jim Stirling på Haga trekker skinn vet jeg.... http://www.stirling.no/
Image
Vennlig hilsen Juliet
Post Reply