Beistet og Chris! - Oppgradert garasjen sin!

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Beistet og Chris! - Sesong nok en gang over.

Post by Valfar »

Chris wrote:Hvilken jobb er det snakk om, om jeg kan spørre ? :)
Nei, er jo helt korrekt at det ikke er gunstig og selge nå nei. Men om du skal flytte etterhvert kan jeg varmt annbefale Sandefjord, om jeg blir boende i Norge videre så blir det Sandefjord :)

Jeg elsker motivet, bandet, og musikken så det var ingen tvil om dette. Om du er like Motörhead fan som jeg er av Avenged Sevenfold og du ikke er imot tatoveringer så kjør på mener nå jeg! 8)

Ellers satte jobben en stopper for timen til tatovering nå på Mandag, så måtte få skifta tid til Fredag 19. Desember klokka 15:00. Jeg som gleda meg så! :evil:
Servicetekniker for et firma som heter Meco Pak, holder til oppe ved Komplett Arena. Hinderveien hvis det sier deg noe.

Og ja, Motörhead er absolutt ett favorittband! Definitivt det råeste bandet jeg har sett live :)
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Sesong nok en gang over.

Post by Chris »

Hinderveien ja! Det sier meg nok ;-)

Er du tilhenger nok av Motörhead så ser jeg ikke noe problem at du tar tatovering med et motiv inspirert eller av logon dems.
Har ikke fått sett Motörhead live, men sett mye annet da ;-)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Sesong nok en gang over.

Post by Chris »

Jaja på tide med nok en liten update!
23. Desember er altså min siste arbeidsdag på Komplett.no før jeg drar inn i militæret 14. Januar! Gleder meg bare mer og mer egentlig! Tatovering kom også på plass forrige Fredag, og jeg er strålende fornøyd. Nå må jeg bare vente 3-4 uker før den blir som den virkelig skal! :)

Resultatet tatt samme dag:
Image

Ellers har jeg vært og sett Max Manus idag, jeg vil ikke si stort mer enn: GÅ OG SE DEN NÅ! :D
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Valfar
Posts: 770
Joined: 12 Aug 2006 14:58
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt
Location: Oslo
Contact:

Re: Beistet og Chris! - Sesong nok en gang over.

Post by Valfar »

Ble fet den! Spilt mye RB2 (Ser det ligger bak deg der :P )? Imponerende med sanger og DLC, har ikke kommet meg gjennom hele enda selv. Må se å få handla inn trommer og ekstra gitar så jeg får arrangert litt RockBand Vors :D

Du får ha en god jul!
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by Chris »

Ja, jeg vil ut og kjøre! Drar i militæret om 8 dager ca, så blir ikke mye kjøring denne sesongen! Ser veldig frem til militæret heldigvis, så håper tida flyr forbi. Plutselig er det 2010 og 3 måneder til neste fulle sesong!
Ellers til informasjon, skal jeg inn i Ingeniørbataljonen ved Skjold, Indre Troms.

Så fort jeg har perm og det er fint nok vær! :twisted:
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by FZ1Fazer »

Lykke til, prøv å nyt det :D
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by Chris »

Jøss, en kar som det er lenge siden jeg har hørt fra! Går bra om dagen ? :)

Jeg er veldig klar for en forandring nå, så tror jeg skal klare og nyte det, hvertfall mye av det :lol:
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by FZ1Fazer »

Chris wrote:Jøss, en kar som det er lenge siden jeg har hørt fra! Går bra om dagen ? :)

Jeg er veldig klar for en forandring nå, så tror jeg skal klare og nyte det, hvertfall mye av det :lol:
Har vel vært ganske lite innom i de siste måneder, skjedd litt for mye dritt på privaten (les: samlivsbrudd). Har vært såpass at jeg ikke engang har tatt sykkelen ut av garasjen mer en gang siden midten av september, og det er ikke likt meg :-k

Ting går fremover, og før vi vet ordet av det er våren her :D. Militæret kan være en veldig god opplevelse for mange, selv om jeg ikke fullførte det selv. Fikk veldig store astma-plager den gangen. Men det gjorde jo ingenting når man var ung og nyforelska, da ville man jo bare hjem :D
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by carboy »

hei
Har nå sittet og lest i hele bloggen din (du trur sikkert jeg har jæ... lite og gjøre, men synes det var så innteresant bare :roll: )
Morro med bilder osv, Og alle de beista du hadde :shock: Ble skremt av lyden på SM'en du hadde, og koste meg med og lese at du gikk ifra din Z til denne nydelige RSV, Kommer nok til og fortsette og lese her i bloggen og kose meg med bilder =D>
-Carboy-
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by Chris »

FZ1Fazer wrote:Har vel vært ganske lite innom i de siste måneder, skjedd litt for mye dritt på privaten (les: samlivsbrudd). Har vært såpass at jeg ikke engang har tatt sykkelen ut av garasjen mer en gang siden midten av september, og det er ikke likt meg :-k
Uffda! Håper alt går bedringen vei hvertfall! Håper og møte folket fra vestlandet til sommeren, så da må du nok ta ut sykkelen! 8)
carboy wrote:hei
Har nå sittet og lest i hele bloggen din (du trur sikkert jeg har jæ... lite og gjøre, men synes det var så innteresant bare :roll: )
Morro med bilder osv, Og alle de beista du hadde :shock: Ble skremt av lyden på SM'en du hadde, og koste meg med og lese at du gikk ifra din Z til denne nydelige RSV, Kommer nok til og fortsette og lese her i bloggen og kose meg med bilder =D>
Meget koselig og høre Carboy, sånt som får en til og fortsette med Blogg :) Synd jeg aldri fikk lagt ut lyden av SXV'n når jeg hadde på full-race Silmoto eksosen, da var lyden 5 ganger bedre enn originalt på alle positive måter. Selv om det blir lite kjøring denne sesongen får jeg ta litt flere bilder og skape minner jeg kan se og huske mens jeg er i militæret, skal prøve og få oppdatert jevnlig(ish) selv om jeg er i militæret :)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
Thunder
Posts: 499
Joined: 22 Mar 2007 19:15
MC: Aprilia SXV550 07'
Aprilia RS250 95'
Location: Flekkefjord

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by Thunder »

Si ifra når du har tenkt deg vestover på tur da! Så jeg får tid til og hente prøveskilter!

Nå begynner pakkingen til armyen for min del, suser avgårde med toget 0018 hundred hours torsdag natt. ;)
Aprilia SXV 550 07'
Aprilia RS 250 95'
KTM SXF 250 08'
Honda Camino ;)
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by FZ1Fazer »

Thunder wrote:Si ifra når du har tenkt deg vestover på tur da! Så jeg får tid til og hente prøveskilter!

Nå begynner pakkingen til armyen for min del, suser avgårde med toget 0018 hundred hours torsdag natt. ;)
Lykke til til deg og =D>
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
FZ1Fazer
Posts: 407
Joined: 31 Mar 2007 00:20
MC: Yamaha FZ1-S
Location: Karmøy

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by FZ1Fazer »

Hehe Chris. Jeg kan love deg at sykkelen tas ut så fort det mildvær og litt tørre veier :D
Den skal uansett flyttes til ny adresse om noen uker :D Skal ta på meg "lang under vinter" og hele pakka og nyte hver en kilometer \:D/
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
User avatar
Chris
Posts: 1166
Joined: 25 May 2005 21:11
MC: BMW HP2 Sport
Location: Sandefjord

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by Chris »

Da drar jeg i militæret om noen timer! Vi snakkes folkens!

Kjør pent ;-)
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Beistet og Chris! - Abstinenser allerede!

Post by tshansen »

Lykke til med "soningen" ;-) Noen trives, andre ikke....Regner med det der kommer til å bli ei tid du aldri glemmer.. Både på godt og vondt \:D/
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply