Har 2 jakker her jeg skal selge. jakkene har kun stått i skapet uten å ha blitt tatt ut eller brukt.
jakke 1: Yamaha R (Blå) Strl XL 2000kr (Pris Ny 4000). Jakken er ny og ubrukt. Beskyttelse på underarmer, albue, skuldre og rygg. Lappen bak i nakken + ekstra knapp følger med.
Jakke 2: Redbull Limited Edition Strl M 2500kr. (Pris Ny 4800) Denne er også Ny og Ubrukt. Beskyttelse på underarm/albue, skuldre og rygg.
Ring eller send sms/E-Mail om du er interresert i å gjøre ett kupp.
Fikk Ikke lagd ut bilder her av en eller annen markelig grunn, men bildene kan ses på finn.no med Finn-Kode NR 18404785
Joachim Pedersen.
TLF: 92 25 74 83
E-Mail: joachim.pedersen@bbse.no
2stk Skinnjakker skal selges. yamaha og redbull.
Re: 2stk Skinnjakker skal selges. yamaha og redbull.
ingen som vil kjøpe ?
- slatten
- MC: Cagiva Mito 2007 <3
Sota Vindskjerm
Carbon Blinkers
Blir: Jolly Moto
Delltoro 34mm - Location: Førde, Sogn og Fjordane.
Viss det ikkje hadde vert for at eg skal selge sykkelen min no så hadde eg kjøpt den Redbull jakka, faen til rå!
Audi A4
Honda CR 80
x Cagiva Mito 2007
x Yamaha Aerox
x Rieju RS2 Matrix Pro
x Suzuki TSX
x Lomme-sykkel
x Puch Maxi
Honda CR 80
x Cagiva Mito 2007
x Yamaha Aerox
x Rieju RS2 Matrix Pro
x Suzuki TSX
x Lomme-sykkel
x Puch Maxi
ja synd det. det er en drit kul jakke.. også ble det bare selgt en visst anntal av de også =)slatten wrote:Viss det ikkje hadde vert for at eg skal selge sykkelen min no så hadde eg kjøpt den Redbull jakka, faen til rå!
ingen som vil kjøpe ??? Kom med ett bud da vel ? kansje dere kan få den billigere =)
ingen som trenger billige mc jakker ???? trenger virkelig å bli kvitt jakkene. OM NOEN ER INTRESSERT SÅ KAN JAKKENE GÅ FOR 1000-1500 KR PR JAKKE!!!!!!!!!
gir deg 500 kr for en ;D