Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Prat om tung MC.
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Hei!

Har ikkje tatt sertifikatet på tung endå, men er veldig gira ;) Er mann, 21 år, 186 høg og 84 kg. Kanskje veit de litt meir om komfort på motorsykkel enn det eg gjer, så greit å ta med dette :)

Har kika mykje på marknaden, og lest masse testar/reviews frå norske og engelske sider. Er ikkje ute etter cruiser eller R-sykkel, men noko midt i mellom (sportstouring?). Mine behov til ein sykkel er at den skal vere god å kjøre på langtur og kort-tur, vere rimeleg å forsikre og sikker!

Har sett meg ut fire modellar, i prioritert rekkjefølgje (per dags dato):

1. Suzuki GSX 650F
2. Aprilia shiver 750
3. Triumph Street Triple 675
4. Kawasaki Z750

Så, da vil eg gjerne ha innspel på kva sykkel de trur kan passe ein nybyrjar best, og ellers erfaringar og andre tips til sykkelval. :)

Håpar på svar!
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Kristian V. »

Sett noe på Ducati Monster? enten ny type, eller eldre modell som feks S2R 800?
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by supermons »

Du har jo litt forskjellige sykler der, fra sportstourere til streetfightere, men jeg tror nok alle fyller kriteriene dine greit med tanke på å være gode å kjøre og greie å forsikre. Ring gjerne mange forsikringsselskaper, og sjekk prisene allerede nå. Ofte greit for å luke ut sykler som er uaktuelle å forsikre.

Personlig liker jeg godt Z750, men det er igjen ganske subjektivt. Dra gjerne ut for å prøve(sitte) de forskjellige for å se om de passer deg godt.

Ser du på ny sykkel har jo Honda gjenopplivet sin sportstourer CBR600F, som er ganske så lekker.
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Kristian V: Har sett litt på Ducati Monster, men er denne god for relativt store personar? Skal i alle fall søke litt på den igjen, hugsar den fekk gode tilbakemeldingar sist eg søkte.

supermons: Godt å høre at eg har funne gode syklar. Har sjekka pris på forsikring mot gjensidige.no, finst det fleire forsikringsselskap med lignande applikasjon til å forsikring? Dei over ligg mellom 7-11000 kr med 20% og fullkasko, ca 2-3000 under med delkasko.
Har lest mykje bra om Z750, synest den er ganske rå! Det gjeld også CBR 600F 2011, ser fantastisk ut. Eldre modellar har eg ikkje sett så mykje på, men desse kan også vere aktuelle! Angåande prøvesitting så må det til, så snart som mogleg trur eg :)

Har ikkje sagt noko om pris endå, men øvre grense for det eg har sett etter no er ca 130.000. Dette er litt i overkant av det eg ønskjer å bruke, så rimelegare brukte syklar er veldig interessant. Brukt Ducati Monster til 30-70k er for eksempel aktuelt (har ikkje sjekka pris på desse endå), og det er ikkje nødvendig med ny motorsykkel til over 100.000 kr. :)
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Kristian V. »

Er selv 185, 76kg og tror ikke den hadde vært noe ille om jeg hadde veid 8kg mer.. isåfall må jeg bytte sykkel etterhvert.. :roll:

S2R 800 er nok det laveste jeg ville gått ang årsmodell, men det er jo en smakssak kanskje. De ligger på 80-tusen og opp..

Den som ligger til 80 lapper på finn.no ser faktisk ikke så galen ut.. og er veldig fin lyd i den! :D
Men den har jo gått lenger enn de andre og er en av de første S2R..2005 mod.
Image

Men til slutt så kommer det vel an på hvilken sykkel man liker best når man har prøvd de! :)

Her er film fra samme sykkel som avbildet over:
[youtube]lngYP8mzedY[/youtube]
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Greit :) Takker for info! Absolutt interessant sykkel og merke!
Er det stor forskjell fra S2R til 696? Er det lurt å kjøpe ein eldre modell som første-sykkel, i tilfelle uhell med velting etc? Har ikkje kjørt noko anna enn moped av og til, så øvelsekjøring når eg ein gong skal ta sertifikatet blir det første eg kjører... Etter eg har tatt sertifikat og kjøpt sykkel er planen ganske klar: ta det roleg og lære seg sykkelen å kjenne, ikkje finne på noko spesielt dumt, og ha det kjekt i staden for og ofte flytte grenser.
User avatar
Kristian V.
Posts: 249
Joined: 22 Feb 2011 20:29
Location: Tvedestrand

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Kristian V. »

Har ikke kjørt min egen enda så mye, siden jeg kjøpte den i fjor høst, og har heller ikke prøvd 696 så aner ikke :p

Ang velting..så må man vel kanskje bare se an hva man har råd å velte med. Jeg, som også er nybegynner, regner med å legge min egen i bakken, men den sorgen tar jeg når det evt skjer. Mye fint på Ebay! ;)
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Northman »

Den veltinga går nok bra, jeg var iallfall veldig forsiktig i starten, og var ikke i bakken før noen år hadde gått... ;)

Lykke til :)
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
herkit
Posts: 486
Joined: 23 Mar 2011 16:38
MC: HD Softail Custom '08
Location: Bergen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by herkit »

Er sjølv nybegynner, har ikkje tatt lappen enda, men har valgt meg sykkel (og skrive kontrakt på den i dag): http://www.finn.no/finn/mc/new/object?finnkode=26267871, har nåkkelunde samme ønsker for en sykkel som deg. No skal det seiast at eg er ein kort person så eg aner ikkje korleis denne vil passe di lengde, men for meg som er 168 så ga denne det eg oppfatta som god sittestilling. Håper ingen kommer og seier at dette er en drittsykkel no :)
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Kristian V.: Ok, ser at det er eit par 696-ar på finn.no til ca same pris, så får søke og sjå etter forskjellar. :) Ebay ja, mykje uorginalt som ser orginalt ut?

Northman: Flott å høyre! Då satsar eg nok på å ikkje legge den i bakken første sesong i alle fall, når økonomien sikkert er så som så.

herkit: Gratulerer! Synes den såg meget bra ut! Satsar på du får mange flotte turar på den ;) Angåande komfort må eg prøvesitte og prøvekjøre før eg kan gjere meg opp ei meining, men mange erfarne kjørarar her inne veit sikkert mykje om kva som passar for ein lang kar og ikkje. :)
User avatar
Lord_Epic
Posts: 499
Joined: 17 Oct 2010 12:49
MC: -01 Honda Fireblade
-02 Yamaha R6 [R.I.P]
-95 Kawasaki ZX6R [Solgt]
Location: Der sjøsprøyten treffer landet

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Lord_Epic »

Når det gjelder hva som passer for høye folk virker det som at det er veldig individuelt. Flere på over 185 som kjører både langt og lenge på R sykkler uten problem. Så er nok som det sies at du må bare prøve deg frem til du finner den som passer for deg. Lykke til med jakten og lappen :)
He who makes a beast out of himself,gets rid of the pain of being a man
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Northman »

Mye ubehag man kan ignorere hvis man får litt kjøreglede :)
It is better to exist unknown to the law.
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Har studert Ducati 696, og trur det må bli ein sånn dersom det blir Ducati. Men dette er ein naken sykkel, så korleis er den då på langtur? Crusing opp og ned vestlandet 4-5 timar kvar veg, nokre ferjer som gir litt pause. Har lest om personar som har kjørt 60 mil på ein dag med ein Monster, så alt er vel mogleg?

Fann også ein ny interessant sykkel: Suzuki SFV 650! Gode resultat i diverse reviews, og ser jo bra ut? Ikkje så rå som Ducati, men!

EpicZX: Får stikke i ein MC-butikk i Bergen-området og sjekke ut litt diverse! Som Northman seier, så er nok det heilt korrekt ;) Små bagatellar går lett i gløymeboka når ein kosar seg!!
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by Northman »

Kjørte naken sykkel Suzuki Bandit 600 gjennom Tyskland for et par år siden.

Hadde ikke noe problem med 150kmt på Autobahn, godt overpakket med mye ting jeg ikke trengte :)
It is better to exist unknown to the law.
kazzkizz
Posts: 18
Joined: 01 Apr 2011 13:24
MC: Ingen

Re: Nybyrjar - tips og råd til kjøp av MC

Post by kazzkizz »

Northman: Godt å høyre! Ikkje at eg kjem til å kjøre så fort på norsk veg, men at det gjekk fint for deg må vel bety at 80 og går ganske greitt :)
Litt småforelska i Ducati Monster 696, sett alt av youtube-filmar som er å finne. Trur dette kan vere sykkelen for meg! :D
Post Reply