Bare å slenge inn hva dere har å si om "Speed motorsenter" i Sandefjord

Både Ris og Ros.
Før hadde jeg ingenting "vondt" å si om Speed i Sandefjord, men de begynner å bli litt små slappe nå.
Ringte igår ang. service, dekkskift, og oppheving fra mellomtung til fulleffekt på en F800R vi har i eie.
Han som tok telefonen, startet av med å bare si speed motorsenter, og ikke noe navn. Så vet ikke hvem han var, men han var usikker på hvordan vi måtte gjøre det med tanke på å få fulleffekt. Han fikk nummeret mitt og skulle ringe før de stengte, hørte ingenting.
Ringte opp igjen idag siden han ikke tok kontakt, og fikk samme regla. Var visst blitt så seint igår så han rakk det ikke, men da skal man vel ringe med det først neste dag? Nei, tydeligvis ikke. Når jeg ringte opp idag, så fikk jeg fortsatt ikke noe svar og han sa igjen at han skulle ringe meg opp igjen. Han måtte høre med han som solgte oss sykkelen, siden han hadde sagt til oss at det ikke var noe stress og at de skulle ordne dette for oss når den tiden kom.
Må visst ringe dem igjen imorra, men lurer på å kjøre innom dem og høre med dem personlig istedet, for det skal ikke være nødvendig å ringe opp igjen sånn her.
Mvh. Erik