Briller til crosshjelm.

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Briller til crosshjelm.

Post by TheDuke2 »

Har akkurat sett på en crosshjem og skal ha den til vinteren (ATVkjøring):

Image



Men til denne trenger jeg noen briller ,noen som har forslag til briller? De bør være så de ikke fryser til på litt kalde dager.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Need I say more :)

Image
Image
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

Tja, eg vill anbefale mine Cebe skibriller eg da.
Har brukt dei i 3 år til ski og snøscooter.

Det eg synest er greitt med desse brillene er att dei er store og gode og dekker hjelmkanten godt, har litt stor, behagelig og mjuk polstring rundt brille kanten, har godt "lufte system" og dobbeltglass så dei ikkje dugger så lett. Reima har eit gummibelag som gjere att dei sitter som limt fast til hjelmen! ( heilt jevli om du berre bruker lue, for da flyger ikkje berre brillene av deg, men også lua om du skulle vere ille ute :P )
Har som sagt brukt brillene i over 3 år, og eg kan love deg att dei tåler ein trøkk!

Bilder?
Ja, selvfølgelig har eg det!

Image

Image

Eg kjøpte mine på ein Bula butikk på Voss, men Cebe er eit kjent brille merke, så skulle ikkje vere noke problem å få tak på andre brille butikker / sports butikker heller :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Om du vil beholde stilen så kjøper du utstyr som står i stil til resten. Et sett skibriller ser bare merkelig ut spør du meg. Brillene jeg har er laget for cross/enduro osv
En annen ting: Er du sikker på at strikken er lang og tøyelig nok til en hel cross hjelm :wink:
User avatar
Olav'en
Posts: 1992
Joined: 06 Jun 2005 20:51
MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar*
Location: Adrenalin hovudstaden - Voss

Post by Olav'en »

Brukte dei sammen med cross hjelm når eg kjøyrte snøscooter, så dei er store nokk, det er eg 100% sikker på!
Utseende er ikkje det første eg tenker på, tenker før på komfort, pris osv før det. Synest ikkje dei ser så ille ut uansett eg.
Post Reply