Hei!
Har kjørt sykkelen min ca 40mil over service(12000 service)
Har gjort mesteparten av servicen selv(ojlefilter og olje bytte, luftfiter, sjekk av alle kabler osv) men står også at den skal ha ventil sjekk og vacium sjekk elrs. Ventil sjekk osv får jeg ikke til og gjøre selv, så må ha den på verksted.
Men har drøya det en stund, ca 35mil å nå har sykkelen begynt å fuske. virker som den ikke tenner på den ene syllinderen av ogtil. Skal ha den på verksted for og gjøre siste del av servicen. til da lar jeg sykkelen stå.
Har jeg ødelagt noe ved og kjøre så lenge over? Vill det komme til og bli dyrt?
Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
Re: Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
35 mil er jo berre en liten søndagstur. Tviler på at det har vært utslagsgjørande om det er problemer med sykkelen, men å få den på service snarast mulig er nok en god idé...
- supermons
- Administrator
- Posts: 6263
- Joined: 18 Nov 2005 17:32
- MC: Suzuki GSX750
- Location: Hovedstaden
Re: Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
Går nok helt greit å kjøre litt over, men som herkit sier, greit å få den på service med en gang
Re: Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
så dette med at den fusker osv, er "normalt"?
Re: Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
Høres merkelig ut, men det er ikke pga. det korte du har kjørt over. Men beholder du garanti når du utfører service selv på en så ny sykkel?
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
Re: Kawasaki Ninja 250r Kjørt over service.
har ikke peiling^^
Vist jeg ikke husker feil så er jeg eier nr 3 og den ble kjøpt ny i bergen og jeg bor i trondheim.
Vist jeg ikke husker feil så er jeg eier nr 3 og den ble kjøpt ny i bergen og jeg bor i trondheim.