Humor

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: Humor

Post by Baron von Waffel »

Kenneth Waal wrote:Endelig har boka "Hvordan forstå kvinner" kommet ut.

Image
Jeg erklærer meg herved som motstander av å lese bruksanvisninger.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Humor

Post by Northman »

Kenneth Waal wrote:Endelig har boka "Hvordan forstå kvinner" kommet ut.

Image
TL;DR :D
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Northman wrote:TL;DR :D
??
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
stiandre
Posts: 438
Joined: 17 Jun 2011 21:16
MC: Kawasaki ER-6F - 2011
Location: Oslo
Contact:

Re: Humor

Post by stiandre »

Jarle wrote:
Northman wrote:TL;DR :D
??
Klikka for Northman når han så den boka...... var skremt.. :lol:
Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro... ;-)
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Humor

Post by supermons »

Too long; didn't read ;)
User avatar
Angelita
Posts: 128
Joined: 01 Jul 2011 12:51
MC: Yamaha Virago 1000

Re: Humor

Post by Angelita »

Gubben fant ut at han ikke trengte den boka.... Alt han trengte, var å si;" ja, kjære" på de rette plassene. Og si " Du er nydelig i uansett hva du kler på deg".
Og ellers komme med konstruktiv meget pent pakket inn når det trenges. Funker gulle godt!
Everything happens for a reason.
User avatar
stiandre
Posts: 438
Joined: 17 Jun 2011 21:16
MC: Kawasaki ER-6F - 2011
Location: Oslo
Contact:

Re: Humor

Post by stiandre »

Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro... ;-)
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
User avatar
herkit
Posts: 486
Joined: 23 Mar 2011 16:38
MC: HD Softail Custom '08
Location: Bergen

Re: Humor

Post by herkit »

Angelita wrote:Gubben fant ut at han ikke trengte den boka.... Alt han trengte, var å si;" ja, kjære" på de rette plassene. Og si " Du er nydelig i uansett hva du kler på deg".
Og ellers komme med konstruktiv meget pent pakket inn når det trenges. Funker gulle godt!
Om man leser heile boka, så står det der i etterordet...
User avatar
Stipa
Posts: 647
Joined: 28 Jul 2006 17:46
Contact:

Re: Humor

Post by Stipa »


HOHOHHO, beste på lenge her inne :lol:
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)
Image
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Humor

Post by Northman »

Humor? Mest for spesielle særinger vel? ;)
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
Jarle
Posts: 2836
Joined: 02 Jul 2006 13:57
MC: Antall km i 2012: 997
Contact:

Re: Humor

Post by Jarle »

Hehe...

Over til denne...
To kvinner sitter og snakker: - Vi hadde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre min., vi hadde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hva med deg? - Fantastisk! Han inviterte meg på middag på restaurant etter mitt valg, vi gikk en romantisk tur hjem som tok ca. en time. Vel hjemme tente han levende lys og så hadde vi forspill i en time, vi hadde vidunderlig sex i ...minst en time og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen en time! Et vidunderlig eventyr med andre ord. Deres respektive menn sitter og snakker: - Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med engang. Kan ikke bli bedre. Hva med deg? - Katastrofe! Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte inviterte kjærringa på middag, smakte ikke godt, men dyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne noen stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter 1 time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove, minst en time lå jeg der og hørte kjærringa plapre!!
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
User avatar
Northman
Posts: 1780
Joined: 18 Jul 2008 01:46

Re: Humor

Post by Northman »

Jarle wrote:Hehe...

Over til denne...
To kvinner sitter og snakker: - Vi hadde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre min., vi hadde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hva med deg? - Fantastisk! Han inviterte meg på middag på restaurant etter mitt valg, vi gikk en romantisk tur hjem som tok ca. en time. Vel hjemme tente han levende lys og så hadde vi forspill i en time, vi hadde vidunderlig sex i ...minst en time og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen en time! Et vidunderlig eventyr med andre ord. Deres respektive menn sitter og snakker: - Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med engang. Kan ikke bli bedre. Hva med deg? - Katastrofe! Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte inviterte kjærringa på middag, smakte ikke godt, men dyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne noen stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter 1 time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove, minst en time lå jeg der og hørte kjærringa plapre!!
HEHEHE, fantastisk :D

Menneh.. Du Jarle... Nylig blitt singel? ;D
It is better to exist unknown to the law.
User avatar
Angelita
Posts: 128
Joined: 01 Jul 2011 12:51
MC: Yamaha Virago 1000

Re: Humor

Post by Angelita »

Jarle wrote:Hehe...

Over til denne...
To kvinner sitter og snakker: - Vi hadde sex i går, katastrofe! Han kom hjem fra jobben, spiste middag på tre min., vi hadde sex i fire min. og to min. senere sov han. Hva med deg? - Fantastisk! Han inviterte meg på middag på restaurant etter mitt valg, vi gikk en romantisk tur hjem som tok ca. en time. Vel hjemme tente han levende lys og så hadde vi forspill i en time, vi hadde vidunderlig sex i ...minst en time og til slutt, tenk deg, snakket vi sammen en time! Et vidunderlig eventyr med andre ord. Deres respektive menn sitter og snakker: - Vi hadde sex i går. Helt rått! Kom hjem fra jobben, middagen var allerede servert, spiste, hadde sex og sovnet med engang. Kan ikke bli bedre. Hva med deg? - Katastrofe! Kom hjem fra jobben, strømmen var gått. Måtte inviterte kjærringa på middag, smakte ikke godt, men dyrt, hadde ikke råd til taxi hjem, så vi måtte gå. Kommer hjem, fremdeles ingen strøm, måtte tenne noen stearinlys så vi kunne se. Var så jævlig irritert at det tok meg en time å få den opp og stå, og klarte ikke å komme før etter 1 time. Jævlig frustrerende! Da jeg endelig kom, fikk jeg ikke sove, minst en time lå jeg der og hørte kjærringa plapre!!
Hehehe, jeg digger denne. Men utifra dette utsagnet, er antagelig sjela mi meget maskulin. Jeg hadde elsket å komme hjem til ferdig middag, så sex og søvn! :D
Everything happens for a reason.
User avatar
stiandre
Posts: 438
Joined: 17 Jun 2011 21:16
MC: Kawasaki ER-6F - 2011
Location: Oslo
Contact:

Re: Humor

Post by stiandre »

Ikke skryt på deg noe nå Angelita... :lol:
Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro... ;-)
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
Post Reply