Husqvarna SMS?

Prat om lett MC.
Post Reply
XirdaZ
Posts: 2
Joined: 13 Jan 2013 16:34

Husqvarna SMS?

Post by XirdaZ »

Hei, dette er min første post her på forumet. Planen er da å få lett lappen i sommer, så lenge jeg får kjøretimene nå i vår. Har lenge sett på litt diverse sykler, og vurderte lenge KTM Duke. Etter å ha tittet i lommeboka et par ganger ekstra har jeg nå lagt den planen bak meg.

Har i det siste sett litt på Husqvarna sine sykler, og har funnet ut at disse er generelt fete. Har bemerket meg SMS'en som den sykkelen jeg vil ha, iogmed at det er en 2takter. Har hørt fra forskjellige folk at disse nå har gått ut av produksjon? Noen som vet om når siste produksjonsår isåfall var, og om det fortsatt er forhandlere som har denne sykkelen inne? Eventuelt andre råe 2taktere som ligger på rundt 40 - 45 tusen ny? På forhånd, tusen takk for ALLE svar! :D
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Husqvarna SMS?

Post by supermons »

Velkommen til forumet!

Snellingen er Husqvarna-forhandler, hør med dem?

Søk litt på forumet, så finner du masse om de forskjellige 125-syklene.
Haugee
Posts: 63
Joined: 28 Dec 2010 17:19
MC: Ktm exc 125 2008

Re: Husqvarna SMS?

Post by Haugee »

Dei kommer forsatt med 2taktere ja, Husqvarna wr og sms, ktm exc og husaberg og diverse andre enduro sykler leverer totaktere. Siden dei er løpssykler.

Eg ville anbefalt deg å kjøpe ein som er brukt og er gått lite så slepper du å tape så mykje penger.

Edit: Husqvarna sms er ikkje løp sykkel, WR som er den sterkeste 125'en av dei to typene. Og dyrere i drift.
Post Reply